نیروهای هلال احمر در آماده باش کامل هستند

اصفهان-مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان گفت: نیروهای امداد و نجات و داوطلب هلال احمر با توجه به ناآرامی جوی در آماده کامل هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، محسن مومنی در بازدید از پست ایمنی و سلامت نوروزی و دو پایگاه امداد و نجات جاده ای تیران و کرون با اشاره به فعالیت‌های هلال احمر استان اصفهان در نوروز ۹۸ اظهارکرد: ۴۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای و ۲۷ پست ایمنی و سلامت با بکارگیری بیش از دو هزار نفر نیروی این جمعیت خدمت رسانی به مسافران را انجام داده اند که این خدمات تا ۱۸ فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات و داوطلب هلال احمر با توجه به ناآرامی جوی در آماده کامل هستند که تاکنون به بیش از چهار هزار نفر در مناطق بحرانی سیلی خدمات رسانی داشته اند و ۸۰۰ نفر را در پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای اسکان داده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات هلال احمر در نوروز یادآورشد: با توجه به بحران سیل که نوروز امسال در استان و تعدادی از استان‌های کشور اتفاق افتاد هلال احمر علاوه بر خدماتی که به مسافران عرضه داشت، خدمات ویژه دیگری را نیز در این شرایط ارایه کرد که امداد رسانی، جمع آوری کمک‌های مردمی و اعزام نیرو به استان‌ها از جمله این اقدامات است.

وی ادامه‌داد: سه هزار و ۵۰۰ تخته پتو برای مردم سیل زده استان‌های گلستان و لرستان وسه هزار تخته پتو از به استان فارس ارسال شد که نیمی از این کمک‌ها توسط مردم و اعضای داوطلب آماده و ارسال شد.

مومنی تلاش برای خدمت رسانی سریع به مردم انجام می‌شود و تلاش شد در پست‌های ایمنی و سلامت اقدامی برای کاهش تصادفات انجام بشود که این اتفاق با مشارکت جوانان در حال انجام است.

کد خبر 371928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.