آماده‌باش شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی/ ستاد خدمات سفر تا پایان تعطیلات فعال است

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به این که توسط مقامات استان و شهردار اصفهان در خصوص وزش باد و بارش باران طی روزهای آینده اعلام آماده باش شده است تمام مناطق شهرداری اصفهان نیز برای رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی آماده باش خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری صبح امروز _ یکشنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۹۸_ در آخرین جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: در روزهای نخست آغاز تعطیلات نوروزی، آمار اسکان و هدایت مسافران در شهر اصفهان به نقاط صعودی رسید به طوری که در یک شب ۱۵۰ هزار مسافر در این شهر هدایت و اسکان داده شدند و تمام فضاهای اقامتی تکمیل شد.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان برای اقامت مسافران در شرایط اضطرار ۵۰ سالن ورزشی پیش بینی کرده بود که در زمان پیک سفر فضای تعداد زیادی از آن ها استفاده شد، اما شرایط جوی و شرایط روانی ایجاد شده در کشور باعث کاهش آمار سفرها به نقاط مختلف کشور از جمله اصفهان شد.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه به دلیل هشدارهای هواشناسی و تأکید صدا و سیما مبنی بر پرهیز از سفرهای ضروری آمار سفرهای نوروزی کاهش پیدا کرد افزود: تا این مرحله همه خوب تلاش کردند به خصوص در زمانی که هشدار وقوع احتمالی سیل در اصفهان داده شد و همه به حالت آماده باش درآمدند و خوشبختانه در شهر اتفاق ناخوشایندی نیفتاد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام آماده باش توسط مقامات استان و شهردار اصفهان در خصوص وزش باد و بارش باران طی روزهای آینده، تمام مناطق شهرداری اصفهان برای رفع آب گرفتگی‌های احتمالی آماده باش خواهند بود.

امیری با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای روز ۱۳ فروردین اظهار کرد: مدیران مناطق ۱۵ گانه باید در مناطق خود جلسات هماهنگی برگزار و برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات و کیسه نایلون پسماند به شهروندان و مسافران همچنین جمع آوری سبزه‌های نوروزی را انجام دهند.

وی از آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با استفاده از تمام تجهیزات برای روز ۱۳ فروردین خبر داد و تأکید کرد: خودروهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر مستقر و آماده حضور در مأموریت‌های مختلف خواهند بود.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهراصفهان تصریح کرد: با توجه به این که توسط مقامات استان و شهردار اصفهان در خصوص وزش باد و بارش باران طی روزهای آینده اعلام آماده باش شده است تمام مناطق شهرداری اصفهان نیز برای رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی آماده باش خواهند بود.

امیری با بیان اینکه در نوروز امسال توزیع مسافر برای اسکان در نقاط مختلف شهر انجام شد گفت: در نوروز امسال ورزشگاه‌های سپاهان شهر، فرهنگ و هنر، آب و برق و چندین ورزشگاه دیگر در نقاط مختلف شهر مورد استفاده مسافران قرار گرفت؛ در نوروز سال آینده باید بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی برای اسکان مسافران استفاده شود.

وی با بیان اینکه مناطق دو، پنج، شش، ۹ و ۱۲ شهرداری اصفهان باید تا پایان نوروز ۹۸ برای اسکان و هدایت مسافران آمادگی داشته باشند تأکید کرد: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تا پایان ایام تعطیلات فعال خواهد بود.

کد خبر 371777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.