ما از این عشق دست برنمی‌داریم

صد و شصت و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" به عنوان ویژه‌نامه نوروزی این روزنامه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ما از این عشق دست بر نمی‌داریم" عنوان اصلی این رسانه است. مرتضی رمضانی‌راد، سردبیر این رسانه در مطلب مربوط به این عنوان نوشته است:
 
آغاز نوروز ۹۸ با حوادثی ناگوار همراه بود و سیل را به سین اول هفت‌سین مردمان برخی مناطق ایران عزیزمان تبدیل کرد تا بابت مصیبتی که بر تعداد کثیری از هموطنان‌مان وارد آمد کمتر رغبت کنیم که از تبریک سال حرفی بزنیم.

 قبل از هر سخنی، گروه فوتبال به وقت اصفهان و روزنامه اینترنتی مجموعه مذکور این رخدادهای تلخ را به همه ایرانیان تسلیت می‌گوید و یاری و کمک‌های اصفهانی‌ها به مردمی که در این حوادث دچار خسران شده‌اند را ارج می‌نهد. از همه مردمان و هواداران فوتبال این خطه استدعا داریم که این یاری‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

 در شهریور ماه سال گذشته روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" در آیینی که به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو برگزار شد با حضور نوروزی، شهردار اصفهان و جمعی از بزرگان فوتبال این خطه رسما تولد خود را اعلام کرد؛  در لحظه اعلام موجودیت این رسانه می‌دانستیم که قدم در راهی سخت، پرفرار و نشیب و البته لذت‌بخش گذاشته‌ایم؛  سالیان سال است که عمده تریبون‌ها و روزنامه‌های ما در انحصار حمایت از دو تیم تهرانی بوده است و جای خالی تریبونی در شکل روزنامه که مدافع و حامی فوتبال اصفهان باشد و از دو تیم بزرگ و ریشه‌دار سبز و زرد این خطه پشتیبانی کند خالی بود تا در نهایت با همت گروه " فوتبال به وقت اصفهان" و محمد کیهانی، مدیر شهرداری منطقه دو این طلسم شکسته و نخستین روزنامه ورزشی و فوتبالی در  شهری که ادعاهای زیاد و البته به جایی در فوتبال دارد متولد شد.

محمد کیهانی، مدیر جوان شهرداری منطقه دو اصفهان که سال‌ها در عرصه رسانه و ورزش تجربیات گرانبهایی دارد و همیشه علاقه خود را به اقدامات نوین نشان داده است به عنوان مدیریت این رسانه، ایمان حجتی، مدیر کل ارتباطات شهرداری اصفهان که یکی از جوانان خوشنام و صاحب سبک در عرصه رسانه و ارتباطات است به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری، محمد مصطفایی، معاون فرهنگی شهرداری منطقه دو که از مردان فعال در عرصه‌های فرهنگی هنری شهرمان است به عنوان مشاور فرهنگی سه نفری بودند که از راهنمایی‌ها و تجربیاتشان به خوبی بهره بردیم و به همراه تیم تحریریه، فنی و روابط عمومی این رسانه الکترونیک توانستیم هر روز مهمان مخاطبان و دوستداران فوتبال اصفهان باشیم.

در سال ۹۸ با یاری پروردگار این حرکت توفنده و پویا را ادامه می‌دهیم و برای حمایت و تلاش برای تداوم بزرگی‌های فوتبال اصفهان، سپاهان پرافتخار و ذوب آهن سرافراز همه توان خود را به کار می‌گیریم و در یک کلام "ما از این عشق دست بر نمی‌داریم".

به عنوان عیدی این رسانه به مخاطبان و همراهانمان "ویژه‌نامه نوروزی فوتبال اصفهان"  را با گفت‌وگوهای خواندنی پذیرا باشید.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 371710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.