دو هزار و ۵۱۹ حادثه ترافیکی در اصفهان گزارش شد

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون دو هزار و ۵۱۹ مورد حادثه ترافیکی در جاده‌های استان اصفهان گزارش شده است.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نحوه ارائه خدمات اورژانس اصفهان به مسافران نوروزی درحوادث جاده‌ای و شهری اظهار کرد: در این زمینه نیروهای امدادی درکل پایگاه‌های شهری و جاده‌ای برای ارائه خدمات به مصدومان حوادث در  ایام نوروز مستقر هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی پیش بیمارستانی اورژانس اصفهان در ۱۵۵ پایگاه اورژانس استان استقرار دارند، افزود: این نیروها در میادین اصلی و جاده‌ها و در مکان‌های پرتردد در شبانه‌روز به مصدومان حوادث ارائه خدمات می‌کنند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۹ فروردین ماه ۹۸ تعداد تماس های شهرستان اصفهان ۲۵ هزار و ۵۰۲ مورد بوده وکل ماموریت‌ها ۹ هزار و ۹۴ مورد و تعداد دو هزار ۵۱۹ مورد حوادث ترافیکی که امدادخواهی شدند و حوادث غیر ترافیکی شش هزار ۵۷۵ مورد گزارش شده است.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس استان اصفهان در طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: تعدادکل تماس ها با این مرکز هزار و ۶۶۸ مورد و تعداد کل ماموریت‌های انجام شده ۶۵۴ مورد و تعداد ماموریت های غیر ترافیکی شامل بیماری های تنفسی، موادرد داخلی ۵۰۷ مورد و تعداد موارد ترافیکی و تصادفات ۱۴۷ مورد گزارش شده است.

کد خبر 371699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.