۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
۱۳۷ رستوران در اصفهان پلمب شد

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی مرکز بهداشت محیط اصفهان تاکنون ۱۳۷ واحد رستوران در نقاط مختلف استان اصفهان پلمب شده است.

حسین صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۰فروردین ادامه دارد، اظهار کرد: در این بازه زمانی ۶۰ اکیپ سیار و ۳۰ اکیپ ثابت مرکز بهداشت استان اصفهان، ۴۵ هزار و ۲۰۸ مورد بازدید از مراکز هدف انجام دادند.

وی با بیان اینکه از این میزان بازدید ۱۰ هزار مورد بازدید از اماکن عمومی و ۲۵۰ مورد بازدید از اماکن بین راهی بوده است، افزود: از این بازدیدها ۶۰ تن مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه ۹۷۴ مورد تخلف به مراجع قضایی گزارش شده است، ادامه داد: تاکنون بررسی این پرونده‌ها، منجر به پلمب ۳۵۸ واحد صنفی شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از رنگ‌های غیر مجاز و مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از مهمترین تخلفات اصناف اصفهان بوده است، افزود: بر این اساس در طرح نوروزی امسال تاکنون ۱۳۷ واحد رستوران در سطح استان اصفهان پلمب شده است که اشکالات موجود در بخش‌های مختلف مانند سردخانه، دستگاه پخت، موادخام اولیه و ... بوده است.

صفاری با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی ۹۴۱ مورد شکایت مردمی به مرکز بهداشت محیط اعلام شده است، ادامه داد: تاکنون به ۸۲۷ مورد از این شکایات پاسخ داده شده است.

کد خبر 371690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.