برای رونق تولید باید فراتر از شعار و نصب بنر عمل کنیم

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: برای تحقق رونق تولید و خروج کشور از رکود اقتصادی، باید فراتر از شعار و با روحیه جهادی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ تحت عنوان "رونق تولید"، یادآور شد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، امکانات و ظرفیت‌های موجود در کشور برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات کافی است، اما باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی در این زمینه اقدام شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق رونق تولید و خروج کشور از رکود اقتصادی باید فراتر از شعار و با روحیه جهادی تلاش کنیم، تأکید کرد: باید با عمل عالمانه، مجاهدانه و برای خدا، زمینه حضور جوانان مؤمن، متخصص و متعهد را فراهم کنیم تا با استفاده از توان و ظرفیت جوانان مستعد، مشکلات کشور یکی پس از دیگری رفع شود.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات نظام بانکی به عنوان یکی از موانع رشد و توسعه اقتصاد کشور، یادآور شد: اخذ جریمه‌ها و دیرکردها و سودهایی که بانک‌ها دریافت می‌کنند، مملکت را فلج می‌کند و تا این معضلات را اصلاح نکنیم اقتصاد کشور رونق پیدا نمی‌کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته از هیچ تلاشی برای مقابله با انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده‌اند، اظهار کرد: دشمنان همواره در مقابل اراده انقلابی ملت ایران شکست خورده و مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند و قطعا در جنگ اقتصادی نیز شکست می‌خورند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات کشور در گروه همکاری مردم و مسئولان است، یادآور شد: تجربه انقلاب اسلامی به همگان ثابت کرد که هیچ مشکلی در برابر اتحاد ملت بزرگ ایران و تلاش مسئولان توان مقابله ندارد.

کد خبر 371686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.