رونق تولید نیازمند حمایت همه دستگاه‌ها است

لنجان-امام جمعه باغبادران گفت: تشکیل کارگروه برای تحقق شعار سال با حضور همه مسئولان بخش باغبادران یک نیاز مهم به شمار می آید تا چشم اندازی برای تحقق آن تعریف و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردمی ترین نظام در جهان دانست و اظهار کرد: علی رغم تمام مشکلات و مسائلی که دشمنان خارجی و داخلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش آوردند، اما همچنان ایران مردمی بودن خود را در معرض ظهور و بروز می گذارد.

وی افزود: نمونه مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحران ها بروز می کند و در سیل اخیر مردم سالاری دینی را همه به خوبی مشاهده کردیم که چگونه ارگان های مردمی اعم از نیروهای مسلح و ادرات مردم نهاد در کنار هم با مسئولان به یک اتحاد بی نظیر در برابر مشکلات دست پیدا کردند.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: در دوران گام دوم انقلاب باید به اهداف متعالی این چهل سال گذشته و حفظ ارزش خون هایی که برای آن ریخته شد روز به روز نزدیکتر شویم و با همت مسئولان و مردم مشکلات کشور را رفع کنیم.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به جنگ روانی دشمن در مورد القای سال ۹۸ به سال تهدیدها نه فرصت ها فرمودند: "فضایی که در سال ۹۷ در مسائل اقتصادی پیش آمد مناسب این مردم نبود ولی این دلیل نمی شود که سال ۹۸ را سال تهدیدها بدانیم چرا که امروز توان بسیاری داریم و می توانیم از تهدیدها فرصت سازی کنیم همانگونه که در تحریم ها رشد کردیم و به بالندگی دست پیدا کردیم."

فرهنگ ادامه داد: ساماندهی مسائل بانکی کشور، تلاش برای اداره کشور بدون وابستگی به درآمدهای  نفتی  و تجهیز دستگاه ها برای مبارزه با تحریم ها از جمله اموری است که در سال جدید باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امروز برخی افراد از همه ظرفیت های داخلی کشور غافل هستند و با برخی رفتارهای غلط در کنار دشمنان قرار گرفته اند درحالی که دشمنان با راه اندازی جنگ روانی دنبال تحقق اهداف شوم خود که همان تسلیم شدن ما در برابر استکبار است هستند.

امام جمعه باغبادران عنوان کرد: باید همانطور که در ۴۰ سال گذشته با مقاومت خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کردیم همچنان پشت سر رهبری از مسئولان مطالبه گری صحیح داشته باشیم و خود نیز با بصیرت از فتنه های دشمن عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال نیاز است معضلات بانکی رفع، جلوی واردات بی رویه گرفته و کسانی که به دنبال تولید درهر سطحی هستند حمایت شوند و ازسوی دیگر میدان برای سرمایه گذاری در این عرصه باز شود.

فرهنگ متذکر شد: در بخش باغبادران همه مسئولان در هر سطحی که قرار دارند باید برای تحقق شعار سال حرفی برای گفتن داشته باشند ما در شهر و روستاهای باغبادران ظرفیت های بسیاری داریم اما حرکت جهادی وتلاش جدی برای شناسایی فرصت ها، افزایش زمینه جذب سرمایه گذاران برای ورود به بخش تولید و جلوگیری از منفعت طلبی افراد باید بشود تا بتوانیم ظرفیت های فراوان موجود را به فعلیت برسانیم.

کد خبر 371628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.