تکمیل ۷۰ درصد از ظرفیت اسکان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: روز گذشته ۷۰ درصد از کل ظرفیت قابل پیش‌بینی اسکان در شهر اصفهان تکمیل شد و آمار ورود مسافران به این شهر از سمت جنوب افزایش چشمگیری پیدا کرد.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته حجم ورود مسافران از سمت جنوب شهر افزایش چشمگیری داشت، اما میزان ورود از سمت شمال به دلیل هشدارهای اعلام شده از طریق صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی در خصوص احتمال بارش باران کاهش یافت.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت خالی هتل‌ها، مهمانپذیرها و دیگر مکان‌های مسقف تنها دو ورزشگاه سپاهانشهر و دانشگاه فرهنگ و هنر برای اسکان مسافران مورد استفاده قرار گرفت.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته نزدیک به ۷۵ درصد ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرهای شهر تکمیل شد، افزود:  همچنین ۹۰ درصد از ظرفیت مدارس، ۳۰ درصد از ظرفیت پیش‌بینی شده منازل استیجاری و ۲۵ درصد ظرفیت باغ فدک تکمیل شد.

وی با اشاره به فعال‌سازی سامانه ایرزروینگ (رزرو اینترنتی منازل) برای منازل استیجاری و اماکن اقامتی تصریح کرد: کاهش ترافیک و سرگردان نشدن و اسکان راحت‌تر مسافران  و گردشگران از مزایای استفاده از این سامانه است.

کد خبر 371606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.