بارندگی‌ها هیچ آسیبی به المان‌های نوروزی وارد نکرد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: خوشبختانه علیرغم بارش شدید باران طی روزهای گذشته هیچ آسیبی به المان‌های نوروزی نصب شده در سطح شهر اصفهان وارد نشد.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برای نوروز امسال حدود ۳۰۰‌ المان شامل هنرهای محیطی و کاربردی، فضاسازی مکانی، کارت پستال‌ها، حجم‌های نوری و سفره‌های هفت سین در مناطق ۱۵ گانه شهری نصب شده تا مسافران نوروزی، اصفهان را زیباتر از همیشه ببینند.

وی تصریح کرد:  المان‌هایی که در محل ستاد هدایت مسافران نوروزی نصب شده، مراکز دیدنی شهر اصفهان از جمله باغ پرندگان، باغ گل‌ها و سایر نقاط دیدنی و گردشگری شهر را به مسافران معرفی می‌کند تا آنها در بدو ورورد از امکانات گردشگری شهر مطلع شده و برای بازدید از این مکان‌ها برنامه‌ریزی کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۵ سفره هفت‌سین طراحی و در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان توزیع شده است، ادامه داد: طرح این سفره‌ها برگرفته از نقوش اسلیمی اصفهان و محل نصب آنها به اختیار مدیران مناطق شهرداری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دو هزار پرچم‌ به صورت متحدالشکل که در آنها از نقوش اسلیمی، نقوش شاخص در معماری اصفهان و قوس آذر استفاده شده در سطح معابر شهر به ویژه مسیر رینگ سوم نصب شده است.

مؤذنی از نصب ۲۰ المان نوری در سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت: این المان‌ها در خیابان‌های چهارباغ بالا، چهارباغ پایین و برخی دیگر از نقاط مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نصب شده است؛ المان‌های نوری در روز نمایی از نقوش و کاشیکاری را نشان می‌دهد و شب‌ها به صورت المان نوری خودنمایی کرده و زیبایی‌های شهر را دو چندان می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: نصب کارت پستال‌های سه بعدی با موضوع تبریک سال نو و ولادت امام علی (ع) در مناطق مختلف شهر اصفهان و المان‌های نوری گرافیکی با موضوع عید نوروز و تقارن آن با ولادت امام علی (ع) بر روی عرشه پل‌ها در ورودی شهر و رینگ سوم از دیگر اقدامات این سازمان برای زیباسازی نوروزی فضای شهر بوده است.

کد خبر 371443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.