اسکان ۸۰ هزار خانوار در مدارس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای نوروز امسال تا روز گذشته ۸۰ هزار خانوار در قالب ۲۸۷ هزار مسافر در مدارس اصفهان اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد میرپور صبح امروز- چهارشنبه هفتم فروردین ۹۸- در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهراصفهان در سال جدید اظهار کرد: براساس آخرین آمار از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز گذشته ۸۰ هزار خانوار در قالب ۲۸۷ هزارنفر در ۶۵۰ مدرسه با ۷۵۰۰ کلاس درس اسکان داده شدند.

وی افزود: تاکنون ۹۶ درصد از ظرفیت مدارس اصفهان برای استفاده همکاران فرهنگی استفاده شده و با توجه به اتفاقات اخیر چهار درصد باقیمانده نیز با همکاری شهرداری اصفهان در اختیار سایر مسافران قرار گرفت.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه تعداد شش سالن ورزشی برای شرایط اضطراری آماده شده بود که در شب‌های پیک مسافر از این تعداد دو سالن در اختیار مسافران قرار گرفت، تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده در حال حاضر سفر مسافران فرهنگی به اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته و آموزش و پرورش اصفهان با تقویت ظرفیت های موجود شرایط خوبی را برای مسافران رقم زده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در شش ستاد خدمات سفر و ستاد های هدایت مسافران نوروزی حضور داشته است، خاطر نشان کرد: تاکنون با همکاری شهرداری اصفهان خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه شده و تا حد امکان سعی در جلب رضایت آن‌ها داشته‌ایم.

میرپور با تقدیر از خدمات و همکاری‌های بخش های مختلف شهرداری اصفهان به ویژه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی با بازدیدهای به موقع و اعلام نکات مهم ایمنی در مدارس از وقوع هرگونه حادثه در مدارس جلوگیری کردند که باید از آنها تشکر و قدردانی کنیم.

کد خبر 371428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.