توقف در بستر رودخانه‌های فصلی نطنز ممنوع/هدایت آب رودخانه‌ها به دشت‌های شهرستان

نطنز- فرماندار نطنز گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در رودخانه‌های فصلی، تمامی نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان در حال آماده‌باش به سر می‌برند.

یوسف حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با اشاره به آمادگی مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: به دنبال بارش باران و هشدارهای سازمان هواشناسی، جلسات ستاد مدیریت بحران در شهرهای نطنز و بادرود تشکیل و توصیه‌ها و هشدارهای لازم به مسئولان داده شد.

وی گفت: به دلیل اهمیت موضوع، به همراه بخشداران مرکزی و بادرود و شهرداران از مکان‌ها و مسیرهای خطرناک بازدید و دستورات و توصیه‌های لازم برای جلوگیری از تخریب ناشی از سیل به دستگاه‌های مربوطه ارائه شد.

فرماندار نطنز عنوان کرد: در پی بارش شدید باران، رودخانه‌های فصلی جاری شده و آب‌های حاصل از این بارش‌ها به دشت‌ها هدایت شده است و تمامی نیروهای ستاد مدیریت بحران در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: ادارات آموزش‌وپرورش نطنز و بادرود به عنوان ستاد مرکزی اسکان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

حسنی به ساکنان منطقه و مسافران نوروزی توصیه کرد: تحت هیچ شرایطی در کنار رودخانه‌های فصلی و مسیر سیل توقف نداشته باشند.

وی گفت: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، بقاع متبرکه ، مدارس با امکان نصب چادر، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی نطنز جهت اسکان مسافران آماده هستند.

به گزارش ایمنا، به درخواست مدیریت اداره اوقاف و هیئت امنای بقاع متبرکه در بقاع متبرکه شهرستان برای پذیرش مسافران باز خواهد بود.

کد خبر 371266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.