یک‌هزار و ۴۶ اغذیه‌فروشی متخلف در اصفهان پلمب شد

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در یک هفته گذشته طی بازرسی‌های نوروزی یک هزار و ۴۶ اغذیه فروشی متخلف در استان اصفهان پلمب شده است.

به گزارش ایمنا، غفور راستین با ارائه گزارش عملکرد یک هفته‌ای طرح بسیج سلامت نوروزی در سطح استان اصفهان اظهار کرد: در این مدت از مراکز تولید و عرضه مواد غذایی ۲۰ هزار و ۲۱۷ مورد بازرسی میدانی شده است.

وی ادامه داد: ۲۱ هزار و ۷۰۲ نمونه‌برداری از مواد غذایی و آشامیدنی و بهداشتی در بازار صورت گرفت.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: ۶۱ هزار و ۶۰۸ نفر در یک هفته گذشته در بخش اورژانس مراکز درمانی  پذیرش شدند و یک هزار و ۷۷۹ مورد بستری زیر شش ساعت و ۵۸۷ پذیرش در تخت‌های ویژه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۶۴۳ نفر زیر شش ساعت تعیین تکلیف شدند، گفت: ۳۷ بازدید نظارتی در حوزه معاونت درمان انجام شده است.

راستین از ۱۸۶ بازرسی میدانی از سوی معاونت غذا و دارو خبر داد و ادامه داد: به یک هزار و ۶۷۹ مورد شکایت مردمی پاسخ داده شد.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: ۲۶۴ مورد نمونه‌برداری از مراکز تولید و کارخانجات مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در یک هفته عملکرد ستاد نوروزی دانشگاه، سه هزار و ۲۸۹ ماموریت غیر ترافیکی و یک هزار و ۴۰۳ ماموریت ترافیکی انجام شد اضافه کرد: چهارهزار و ۶۹۲ ماموریت پیش بیمارستانی انجام گرفته است و ۱۳هزار و ۲۳۸ تماس با ۱۱۵ گرفته شد.

راستین گفت: سه هزار و ۸۸۱ تماس با ستاد هدایت و پایش مراقبت‌های پزشکی انجام شد و ۱۰ دیالیز اورژانسی ثبت شد و ۱۷۳ پیگیری نادر پر خطر گزارش شده است.

کد خبر 371132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.