دو شعبه دادسرا در نوروز آماده رسیدگی به تخلفات است

دادستان اصفهان گفت: دو شعبه ویژه دادسرای اصفهان در تعطیلات نوروز برای رسیدگی به تخلفات حضور خواهند داشت تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

علی اصفهانی در حاشیه بازدید باغ فدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به امکانات مطلوب فراهم شده از سوی شهرداری اصفهان برای پذیرایی از مسافران اظهار کرد: شرایط برای اسکان ایمن مسافران در باغ فدک فراهم شده و امید می‌رود مسافران، نوروز خوبی را در اصفهان سپری کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات قضایی در ایام نوروز به مسافران خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان آماده رسیدگی به شکایت و سایر موارد مرتبط با این نهاد است و قضات کشیک به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان و مهمانان نوروزی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: دو شعبه ویژه دادسرا در تعطیلات نوروز برای رسیدگی به تخلفات حضور خواهند داشت تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

اصفهانی توصیه کرد: مسافرانی در همه حال نظم و انضباط را رعایت کنند تا اوقات خوشی در زمان اسکان در باغ فدک داشته باشند. همچنین با توجه به نگرانی‌های زیادی که در رابطه با مسئله گاز گرفتی وجود دارد، از گازهای پیک‌نیک در درون چادرها استفاده نکنند.

وی افزود: امکانات در باغ فدک به اندازه کافی تدارک دیده شده است و امیدوارم همه بتوانند بهترین بهره‌برداری را از آن داشته باشند. مسافرانی که میهمان اصفهان هستند هنگام تردد در سطح شهر نیز نظم را رعایت کنند تا امکان خدمت رسانی بهتر فراهم شود.

کد خبر 371042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.