شاطوری: شرایط پذیرایی مطلوب از مسافران در باغ فدک فراهم است

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: امسال با ساماندهی و بهسازی کمپ گردشگری باغ فدک، شرایط مطلوبی برای پذیرایی و استقبال از مسافران در این مجموعه فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر شاطوری صبح امروز-شنبه سوم فروردین ۹۸- در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که در محل باغ فدک برگزار شد، اظهارکرد: از شب گذشته پیک حضور مسافران را در شهر اصفهان و به دنبال آن در باغ فدک داشتیم؛ امشب و شب‌های آینده با توجه به جاری بودن آب در زاینده رود، مدت اقامت مسافران افزایش پیدا خواهد کرد این در حالی است که در سال‌های گذشته بیشتر مسافران در باغ فدک تنها یک شب اقامت داشتند و مدت ماندگاری آنها کم بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان در خصوص آماده‌سازی باغ فدک اظهار کرد: برای تامین آسایش مسافران نوروزی ۲۰۰ سکوی نصب چادر به سکوهای باغ فدک اضافه شده که با احتساب بیش از ۱۰۰۰ سکویی که در گذشته ساخته شده بوده، برای اسکان مسافران قابل توجه است؛ در باغ فدک سرویس بهداشتی با ۱۲ چشمه و یک چشمه فرنگی ساخته همچنین تمام ظرفشویی و آبخوری‌ها بازسازی شد تا از وضعیتی که اصلا مناسب نبود به وضعیت کنونی تغییر پیدا کند.

شاطوری خاطرنشان کرد: برای توسعه وسایل بازی کودکان در دو قسمت محوطه باغ فدک، اسباب بازی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان نصب شد.

وی اظهار کرد: باغ فدک پتانسیل بالقوهای در شمال شهر اصفهان و اصلیترین مکان اسکان مسافران در این جهانشهر است که سال ۷۵ در زمینی به وسعت ۸۵ هکتار احداث شده و می‌تواند به یک محل فراشهری تبدیل شود، در این راستا برای باغ فدک طرح‌های توسعهای و گردشگری در نظر گرفته شده تا محرک توسعه منطقه هفت باشد.  

کد خبر 371032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.