کشف ۳ هزار قطعه مواد محترقه درگلپایگان

گلپایگان - فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان این‌ که امسال سه هزار و ۵۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در موارد مختلف برقرار شده است گفت: مأموران انتظامی شهرستان در طرح مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در بازرسی از دو واحد صنفی متخلف سه هزار قطعه مواد محترقه کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی سبحانی امروز (سه شنبه) در مراسم اجرای مانور امداد و نجات طرح نوروزی با اشاره به این‌که شعار سال ۹۸ پلیس " نشاط بهاری و نظم و قانون مداری" است اظهار کرد: مانور طرح نوروزی با عنوان "پرهیز از خطر، آرامش در سفر " در راستای افزایش امنیت مسافران در شهرستان‌ها به صورت یک فزایند اجرا می‌شود تا مردم در سفرهای نوروزی آرامش خاطر بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به این‌ که برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تلاش مضاعف خواهیم داشت گفت: همه باید در راستای ایجاد جامعه بهتر تلاش داشته باشند و این مهم با رعایت مقررات و نظم و قانون مداری حاصل می‌شود.

فرمانده انتظامی گلپایگان تأکید کرد: نیروی انتظامی مکلف به اجرای قانون مداری است تا قانون مداری که برای زندگی اجتماعی نیازمند است در جامعه لحاظ شود.

وی با اشاره به این‌ که پلیس راهور و پلیس راه و تمام تیم‌های امدادی شهرستان در راستای خدمات رسانی مطلوب به مسافران در سطح شهرستان آماده باش هستند گفت: طرح نوروزی پلیس در شهرستان با آماده باش ۲۰ تیم انتظامی از ۲۷ اسفندماه ۹۷ تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه دارد.

سبحانی تأکید کرد: شهروندان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی هنجار شکنان و یا نیاز امدادی با شماره ۱۱۰ و شماره ثابت ۲۱۸۳۵۱۱۰  تماس حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال واحدهای پلیس انتظامی در مکان‌های مختلف شهرستان به صورت نامحسوس در حالت آماده باش مستقر هستند.

وی با بیان این‌ که امسال سه هزار و ۵۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در موارد مختلف برقرار شده است گفت: مأموران انتظامی شهرستان در طرح مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در بازرسی از دو واحد صنفی متخلف سه هزار قطعه مواد محترقه کشف و ضبط کردند و دو نفر متخلف هم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

کد خبر 370793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.