فروشگاه‌های کوثر در جمهوری داغستان راه‌اندازی می‌شود

مشاور اقتصادی رییس جمهوری داغستان روسیه گفت: به سهم خودمان از طرف روسیه جهت هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان در خصوص ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثر در روسیه اعلام آمادگی می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، کاسم اخمایوو در حاشیه بازدید از فروشگاه کوثر شماره پنج اصفهان اظهار کرد: برای بازدید از تولیدات ایران به این کشور سفر کرده‌ایم، چرا که از پنج سال قبل بر روی تولیدات ایران به منظور بازاریابی در روسیه فعالیت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای معرفی و بازاریابی کالاهای ایرانی در روسیه انجام خواهیم داد و به سهم خودمان از طرف روسیه جهت هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان در خصوص ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثر در روسیه اعلام آمادگی می‌کنیم.

کاسم اخمایوو ادامه داد: نتایج مشاهدات انجام شده بیانگر آن است که تولیدات ایران بازار بسیار خوبی در روسیه دارد و در همین راستا می‌خواهیم تولیدات روسی را که در خلأ تولیدات ایران است عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: به هیچ‌وجه به تحریم‌های دشمنان ایران توجهی نداریم و آماده قرارداد در تمام زمینه‌ها با شهرداری اصفهان برای ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در روسیه هستیم.

مشاور اقتصادی ریاست جمهوری داغستان روسیه با اشاره به کیفیت و نحوه فروشگاه‌داری در اصفهان گفت: سیستم فروشگاه داری در فروشگاه‌های کوثر را بسیار پسندیدیم و آمادگی داریم مکان‌های مناسبی را در شهرهای روسیه در اختیار بهره‌برداران کوثر قرار دهیم تا بتوانند تولیدات ایران را با مدیریت خودشان عرضه کنند و البته فروشگاه‌داری را به صورت مشترک با هم انجام دهیم.

وی تاکید کرد: برای مردم ایران آرزوی بهترین‌ها دارم و امیدوارم روابط تجاری ایران و روسیه هر چه بیشتر توسعه یابد.

به گزارش ایمنا، داغستان یکی از ۲۳ جمهوری خودمختار فدراسیون روسیه است که در سواحل غربی دریای خزر و در قسمت شرقی ناحیه قفقاز واقع شده است مرکز و بزرگترین شهر آن «مَخاچ‌قلعه» نام دارد که در سواحل دریای خزر بنا شده و پایگاه مهم در امر صادرات و واردات است.
 

کد خبر 370750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.