بختیار: مسؤولان از تفرقه افکنی پرهیز کنند

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت تحریم‌ها و جنگ اقتصادی با دشمنان این مرز و بوم هستیم، مسؤولان باید وحدت و انسجام را در بین مردم تقویت کنند نه این‌که عامل تفرقه افکنی باشند.

به گزازش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی بختیار امروز(شنبه) در مراسم افتتاح ساختمان مرکز آزمایشگاه، چشم پزشکی و فیزیوتراپی درمانگاه خیریه خاتم الانبیاء (ص) گلپایگان اظهار کرد: خیرین از افتخارات گلپایگان هستند زیرا بار هزینه‌های حوزه درمان و سلامت گلپایگان بر دوش خیرین است و به نوبه خودم از خیرین قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به این‌که در شرایط سخت تحریم‌ها و جنگ اقتصادی با دشمنان این مرز و بوم هستیم، افزود: مسؤولان باید وحدت و انسجام را در بین مردم تقویت کنند نه این‌که عامل تفرقه در بین مردم و مسؤولان باشند، برخی از مسؤولان خارج از گود قرار نگیرند و تفرقه افکنی کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بودجه سال ۹۸ به سختی بسته شد، افزود: امسال منابع حاصل از نفت ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است که به همین میزان فقط حقوق کارکنان دولت را می‌توان پرداخت کرد و به دلیل بالارفتن نرخ ارز ۳۹ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه به حقوق کارکنان دولت اضافه شد.

وی افزود: علاوه بر این میزان ۴۱ هزار میلیارد تومان از سایر منابع حاصل از درآمدهای مالیاتی برای طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای و حوزه‌های دیگری بودجه گذاشتیم و در واقع با سختی بودجه کشور را بستیم.

بختیار تأکید کرد: مسؤولان باید کنار مردم باشند و مشکلات اقتصادی را لمس کنند و خود را تافته جدا بافته از مردم ندانند، اما برخی مسؤولان در داخل شهرستان به جای این که مردم را به نظام و انقلاب امیدوارم کنند به دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسؤولان هستند و فضای شهر را به فضای انتخاباتی تبدیل کرده اند.

وی افزود: برای این که نمایندگان مجلس بتوانند کار کنند مسؤولان به دنبال انتخابات زود رس نروند زیرا سبب می‌شود که کارها به کندی انجام ‌شود و اجازه دهند تاکارهایی که در دست انجام است با سرعت بهتری به اتمام برسد.

روزانه ۴۰۰  بیمار به درمانگاه خاتم الاءانبیاء مراجعه می‌کنند

در ادامه مصطفی توکل عضو هیئت امنای درمانگاه خیریه خاتم الاءانبیاء گلپایگان اظهار کرد: درمانگاه خیریه خاتم الاءانبیاء نخستین درمانگاه خیریه گلپایگان است که در سال ۶۹ با کمک معتمدین بنیانگذاری شد.

وی با بیان این‌که روزانه ۴۰۰ بیمار به این درمانگاه مراجعه می‌کنند، افزود: در این درمانگاه ۱۰ پزشک و ۳۸ کادر پرستار به بیماران خدمات ارائه می‌کنند.

عضو هیئت امنای درمانگاه خیریه خاتم الاءانبیاء گفت: کمک‌هایی که به مراکز خدمات عمومی صورت می‌گیرد برای تشویق سایر خیران باید در بین مردم اطلاع رسانی شود.

کد خبر 370530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.