قلعه‌نویی به کنفرانس خبری قبل از بازی نمی‌رسد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل هم زمان بودن کنفرانس بازی و ساعت پرواز تیم‌ به اهواز، قلعه‌نویی نمی‌تواند در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا تیم فوتبال سپاهان روز جمعه-۲۴ اسفند ماه-در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود.

سپاهان تا قبل از بازی های هفته ۲۲ لیگ برتر با ۴۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی تیم ها قرار دارد.

رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیم برای رویارویی با فولاد خوزستان اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه عازم اهواز هستیم.

وی با بیان اینکه بازیکن محرومی نداریم برای این دیدار نداریم، تصریح کرد: محمد ایران‌پوریان و جلال‌علی محمدی مصدوم هستند؛ مصدومیت محمد ابراهیمی یک هفته است تمام شده و با تیم تمرین می‌کند و در لیست بازیکنان بازی با فولاد خوزستان قرار دارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه آیا امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری قبل از بازی این دیدار حضور دارد و صحبت می‌کن یا همچنان سکوت کرده؟ خاطرنشان کرد: به دلیل هم زمان بودن کنفرانس بازی و پروازمان به اهواز، قلعه‌نویی نمی تواند در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور داشته باشد.

فتاحی با بیان اینکه تاریخ دربی اصفهان ششم فروردین ماه است و هواداران سپاهان برای این بازی به ورزشگاه می‌آیند گفت: بازی ساعت ۱۲ شب هم که باشد هواداران سپاهان به ورزشگاه می‌آیند، آن‌ها از بهترین هواداران ایران هستند و هیچوقت تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند.

کد خبر 370381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.