۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
۹ مسجد شهرضا میزبان معتکفان

شهرضا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا از برگزاری سنت حسنه اعتکاف در ۹ مسجد این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام محمدحسن رهایی ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال هفت مسجد برای برادران و دو مسجد برای خواهران شرکت‌کننده در مراسم معنوی اعتکاف آماده شده است، خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف مساجد فاطمة‌الزهرا محله سروستان، جامع بازار، سلمان فارسی، مسجدالحجة، امام سجاد(ع)، علی اکبر(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام مراسم اعتکاف از ۲۰ تا ۲۷ اسفندماه و به دو روش حضوری و اینترنتی از طریق درگاه الکترونیک www.akefin.com انجام می‌شود، یادآور شد:  ثبت نام حضوری برادران در کتابفروشی "فدک" واقع در طبقه زیرین مجتمع علی‌ابن ابی‌طالب(ع) و مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) و ثبت نام خواهران در اداره تبلیغات اسلامی شهرضا انجام می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان اینکه هزینه ثبت نام برای هر فرد برای پنج وعده غذا و سایر خدمات ۶۰ هزار تومان است، اظهار کرد: باتوجه به تقارن مراسم اعتکاف و زمان تحویل سال نو، برنامه تحویل سال نیز در مساجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رهایی با بیان اینکه همزمان با برگزاری مراسم معنوی اعتکاف نماز جماعت و جزء‌خوانی قرآن نیز در همه مساجد برگزار می‌شود، تصریح کرد: دو مسجد نیز برای دانش‌آموزان معتکف دختر و پسر درنظر گرفته شده است.

کد خبر 370295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.