دربی ۴۰ هزار نفری اصفهان در راه است

صد و پنجاه و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " دربی۴۰ هزار نفری اصفهان در راه است"، عنوان اصلی این رسانه است. در مطلب مربوط به این تیتر آمده است:

دربی اصفهان (معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر) به خاطر حضور تیم ذوب‌آهن در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در زمان از پیش تعیین شده برگزار نشد. سه امتیاز این بازی از حساسیت خاصی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی برخوردار است به این خاطر که یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی در این فصل از بازی‌ها به شمار می‌روند، البته ذوب‌آهن هم در لیگ برتر خود را پیدا کرده و امیدوار است در هفته‌های پایانی لیگ برتر با ارائه بازی‌های خوب امتیازات از دست رفته را جبران کند.

همانطور که دیروز نوشتیم، طبق برنامه جدید دربی اصفهان، ششم فروردین سال آینده و در تعطیلات نوروز خواهد بود که قطعا با استقبال خوب تماشاگران اصفهانی مواجه می‌شود و به احتمال زیاد یک دربی نوروزی ۴۰ هزار نفری را شاهد خواهیم بود.

"ذوب آهن، نماد بازگشت‌های قهرمانانه" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به تحلیل پیروزی دلچسب ذوبی‌ها بر النصر عربستان پرداخته و با توجه به بازگشت خوب سبزپوشان در این دیدار نوشته:

ذوب آهن توانست تنها برد نماینده‌های ایران در این دوره از مسابقات را به دست آورد.

البته که این فضا (کامبک و بازگشت قهرمانانه به بازی) برای منصوریان و شاگردانش تکراری نیست؛ آن‌ها در بازی با الغرافه که حکم صعود به مرحله گروهی را برای ذوب آهن داشت با یک بازگشت جانانه بازی باخته برابر نماینده قطر را با برد پشت‌سر گذاشتند و شب شیرینی را برای مردم اصفهان و ایران رقم زدند.

 حالا ذوب آهن پس از این برد شیرین برابر نماینده عربستان هم امتیاز با تیم الزوراء عراق و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و آخرین بازی مرحله رفت خود را در اصفهان برابر الوصل امارات پشت‌سر می‌گذارد و بسیار امیدوار است با کسب برد در این بازی شانس خود برای صعود از مرحله گروهی را افزایش دهد.

" ایران‌پوریان به فولاد می‌رسد" آخرین عنوان صفحه اصلی صد و پنجاه و هشتمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 370266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.