۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
۳ قهرمانی در یک سال

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان گفت: هدف ما کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود تا بتوانیم در سه مسابقه سال ۹۷ عنوان‌های قهرمانی را در تابلو افتخارات خود به ثبت رسانیم.

مازیار میرعظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با سطح کیفی مسابقات لیگ برتر امسال،  اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره از مسابقات، شاهد رشد بهتر بسکتبالیست‌های جوانان در تیم‌ها بودیم. مطمئناً این جوانان نقطه قوتی برای تیم ملی جوانان و بزرگسالان آینده هستند که نوید بخش روزهای خوشی برای تیم ملی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان در ابتدای امسال لژیونر شده بودند و ایران را به مقصد کشورهای اروپایی ترک کرده بودند، سطح کیفی مسابقات کمی کاهش پیدا کرده بود.

میرعظیمی در پاسخ به اینکه در ابتدای مسابقات لیگ برتر تا چه اندازه به قهرمانی امیدوار بود، گفت: با توجه به توانایی‌ها و پتانسیلی که در بازیکنانم سراغ داشتم از ابتدای مسابقات امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی داشتم و با امیدواری کامل وارد مسابقات شده بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان با اشاره به کسب مقام قهرمانی در مسابقات استانی، قهرمانی کشور و مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر  بود تا بتوانیم در سه مسابقه سال ۹۷ عنوان‌های قهرمانی را در تابلو افتخارات خود به ثبت رسانیم که خوشبختانه با رفتن بر سکوی قهرمانی لیگ برتر این خواسته محقق شد و به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر کشور برای تیم مخابرات اصفهان ثبت شده است، اضافه کرد: امسال پانزدهمین سال حضور تیم مخابرات در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بود و توانستیم پنجمین عنوان قهرمانی خود را در رقابت‌ها به دست آوریم تا به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر در بسکتبال با ویلچر اصفهان معرفی شویم.

میرعظیمی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان بعد از شش سال موفق شد بدون شکست، عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. هیچ‌کدام از تیم های لیگ برتری سابقه حضور در هر ۱۵ دوره مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را نداشتند ولی این مهم برای ما محقق شد و عنوان پر قدمت‌ترین تیم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر نیز برای تیم مخابرات اصفهان به ثبت رسید؛ در تمام دوره‌های حضور تیم مخابرات اصفهان در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور، مخابرات اصفهان جز چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی بوده است.

میرعظیمی ضمن تشکر از مسئولین مخابرات اصفهان در راستای حمایت از تیم بسکتبال با ویلچر، اظهار کرد: خوشبختانه مسئولین مخابرات طی ۱۵ سال گذشته و با وجود مشکلات اقتصادی، در حد توان حمایت های لازم را از تیم ما داشته‌اند و تیم را تنها نگذاشتند و امیدواریم با توجه به اینکه  آبان‌ماه سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا- اقیانوسیه که به نوعی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ نیز هست؛ حمایت‌ها سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد تا جوانانی که دچار معلولیت هستند امیدی برای زندگی بهتر داشته باشند.

کد خبر 370064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.