جدیدترین لطیفه برانکو!

صد و پنجاه و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " می‌خواهند فشار را از روی خودشان بردارند" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به صحنه‌ای در بازی این هفته پارس جنوبی و سپاهان دارد که بازیکنان پارس اعتقاد داشتند ضربه محمد نوری به دست حسن جعفری برخورد کرده و داور می‌بایست این صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد. در همین رابطه جعفری اظهار داشت: هیچ برخورد توپی به دستش اتفاق نیفتاده و این حرف‌ها بیشتر برای برداشتن فشار از روی خودشان گفته می‌شود.

"فیلم صحنه گل را ببینند و بعد بگویند تبانی "دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم پارس جنوبی در خصوص گلی که از سپاهان خورد و شایعه تبانی‌اش با سپاهانی‌ها گفت: نمی‌دانم برخی‌ها شعورشان کجا رفته است. من همواره بهترین بازی‌هایم را مقابل سپاهان انجام داده‌ام و در آن صحنه گل هم بازیکن خودمان مانع این شد که من نتوانم توپ را بگیرم، اگر صحنه گل را ببینند این موضوع کاملا مشهود است.

"جدیدترین لطیفه برانکو" عنوان دیگر صد و پنجاه و پنجمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که برخلاف عملکرد ضعیف پرسپولیس در نیم‌فصل دوم، سرمربی کروات قرمزها اعتقاد دارد که رقابت سختی بین تیم‌های تراکتور، استقلال و سپاهان برای کسب عنوان دومی لیگ برقرار است چراکه تکلیف تیم قهرمان مشخص است.

"حالا دیگر باید بیشتر دقت کنید" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که اشاره به توجه و دقت بیشتر فدراسیون و مسئولان برگزاری مسابقات نسبت به بازی‌های لیگ را دارد چراکه رقابت بین چند تیم بالای جدول بسیار شدید شده و گرچه جذابیت لیگ دوچندان شده اما کوچکترین اشتباه ممکن است برای تیمی گران تمام شود به همین دلیل اکنون نیاز به دقت و تمرکز بیشتری روی بازی‌ها احساس می‌شود.

برای مشاهده تمامی صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 369963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.