کیانی: باید فدراسیون به داوران بیشتر رسیدگی کند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم داوران با تمرکز کامل به بازی‌ها بیایند. یک تیم با تمام قدرت برنامه‌ریزی می‌کند و یک سال تمرین می‌کند اما هواداران و باشگاه‌ها با اشتباه داور ضربه می‌خورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و یکم لیگ برتر در جمع خبرنگاران،  اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم. به تارتار، سرمربی تیم پارس تبریک می‌گویم، بازیکنان خیلی خوبی دارد. از دقیقه یک تا ۹۰ جنگیدند ولی ما هم در خانه خود بازی می‌کردیم و مقابل هواداران محکوم به برد بودیم.

وی افزود: از دقیقه یک تا ۹۰ بچه‌ها تمرکز کامل داشتند. به نظر من تیم پارس جنوبی زحمت کشید ولی هیچ موقعیتی روی دروازه ما خلق نکرد و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر رسانیم. مهم سه امتیاز این دیدار بود که به دست آوریم، هفته گذشته به باختی که حقمان نبود دست پیدا کردیم ولی توانستیم دوباره برگردیم و جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تعطیلات به ضرر تیم‌های بالای جدول است، تصریح کرد: امیدوارم یک برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا دچار افت نشویم؛  تمرینات خوبی انجام می‌دهیم که بدنمان افت نکند و تا آخر فصل پرقدرت ادامه دهیم.

کیانی در خصوص تشویق هوادارن سپاهان در این دیدار، خاطر نشان کرد: از هواداران تشکر می کنم، با تشویق من را شرمنده کردند؛ ۱۱ سال در تیم تراکتور بودم و به احترام یک عده‌ای که من رادوست دارند آن‌ها را می‌بخشم.

وی با اشاره به اینکه همیشه به داوری احترام گذاشته‌ایم و در مصاحبه‌ها گفته‌ایم باید بیشتر به آن‌ها رسیدگی شود، اظهار کرد: امیدوارم داوران با تمرکز کامل به بازی‌ها بیایند. یک تیم با تمام قدرت برنامه‌ریزی می‌کند و یک سال تمرین می‌کند اما هواداران و باشگاه‌ها با اشتباه داور ضربه می‌خورند. فدراسیون باید به داوران رسیدگی بیشتری کند تا آن‌ها هم با روحیه بالایی به بازی‌ها بیایند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در خصوص فشارهایی که روی تیم وجود دارد، گفت: ۲۰ هفته بود که در هیچ‌کدام از بازی‌هایمان باخت نداشتیم. به نظر من بعضی از شکست‌ها بهتر از پیروزی هستند. تیم بزرگی هستیم و شکست هفته گذشته را فراموش کردیم و از این بازی به بعد برد را روع می‌کنیم.

کد خبر 369824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.