پیگیر فعالیت گروه‌های تئاتر مساجد اصفهان هستیم

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اصفهان با اشاره به جشنواره استانی تئاتر در کانون‌های مساجد گفت: فعالیت گروه‌های تئاتر در مساجد استان اصفهان را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدرضا نیستانی بعد ازظهر امروز (جمعه) در همایش نکوداشت بیست و ششمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان، با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به سخنان مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب لبیک گفتند، اظهار کرد:  خداوند متعال برای ایستادگی و مقاومت در جبهه جنگ سرد به ما توفیق داده است تا به فعالیت بپردازیم. جبهه فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم است و اگر مهم‌تر از جنگ سخت نباشد، کمتر نیست.

وی در خصوص فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به عضویت ۳۳۰ هزار نفر از شهروندان این استان در این کانون‌ها اشاره کرد و افزود: ۱۹۰۰ کانون در سطح استان فعال است که در همه عرصه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اصفهان برگزاری برنامه سرود چهل هزار نفری را از فعالیت‌های شاخص این کانونها دانست و اضافه کرد: ۲۰۰ کانون فرهنگی در این برنامه مشارکت داشتند.

وی همچنین به اجرای طرح مساجد دوستدار سلامت در ۴۰ مسجد در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این مساجد غربالگری برای پیشگیری از بیماری‌ها به ویژه سرطان، دیابت و فشار خون انجام شد.

نیستانی به فعالیت  یک هزار و ۲۰۰ پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: همچنین طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی برای اولین بار در پنج استان کشور آغاز شد که استان اصفهان در این زمینه حائز رتبه برتر شد.

وی با اشاره به جشنواره استانی تئاتر در کانون‌های مساجد نیز گفت: راهاندازی گروه‌های تئاتر در مساجد استان اصفهان را پیگیری میکنیم.

کد خبر 369810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.