۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
۲۷ نهال به یاد ۲۷ شهید...

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان وحومه گفت: تفکر جهادی را باید در همه عرصه‌ها حفظ کنیم تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا که جان خود را برای دفاع از کشور دادند، حفاظت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت افتخاری امروز ۱۶- اسفندماه- در مراسم کاشت ۲۷ نهال به نیت ۲۷ شهید حادثه تروریستی خاش در توقفگاه شهید مهرابی اتوبوسرانی اظهار کرد: کاشت درختان موجب کاهش آلاینده‌ها می‌شود که البته حمل و نقل عمومی در این آلایندگی نقش موثری دارد و کاشت نهال درختان به نام شهدا، نقش آنان را به عنوان تطهیر کنندگان جامعه گوشزد می‌کند.

وی افزود: شهدا با زندگی و شهادت خود، موجب حفظ ارزش‌ها و زنده نگاه داشتن جامعه شده‌اند و در موضوعات مختلف نقش اصلاح کننده داشته و موجب بالندگی و رشد در جامعه شده‌اند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: در سایه برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای مدافع حریم امنیت کشور، امروز در کمال امنیت و آرامش روز درختکاری را جشن می‌گیریم.

افتخاری ادامه داد: زبان ما از رشادت‌ها، جانبازی‌ها و فداکاری‌های جوانان قاصر است و به برکت همین جوانان، انقلاب اسلامی در آستانه چهل و یکمین سال حیات خود قرار دارد این در حالیست که عده‌ای منتظر برچیده شدن سفره انقلاب بودند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان وحومه تصریح کرد: باید در همه عرصه‌ها تفکر جهادی را حفظ کنیم تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا که جان خود را برای دفاع از کشور دادند، حفاظت کنیم.

بخ گزارش ایمنا، در این مراسم که با حضور شماری از خانواده شهدا برگزار شد ۲۷ درخت مزین به نام ۲۷ شهید حادثه تروریستی خاش غرس شد.

کد خبر 369735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.