۴۶  سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن ۴۶ سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما از ابتدای اردیبهشت تا اواسط اسفند ماه امسال خبرداد.

به گزارش ایمنا به نقل پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاد اظهار کرد: برخی از سایت‌های غیرمجاز به فروش بلیت الکترونیکی بدون اخذ مجوز از این سازمان اقدام کرده اند، نسبت به انسداد و فیلترینگ برخی از این سایت ها اقدامات قانونی به عمل آمده است.

وی خطاب به واسطه‌ها و سایت‌های غیرمجاز هشدار داد: در صورت محرز شدن تخلف این سایت ها و ارائه هرگونه گزارش چه از طرف شرکت های هواپیمایی، چه هنگام بازرسی های دفتر نظارت و چه گزارش های مردمی، با آنها برخورد می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن توصیه به متقاضیان مبنی بر اینکه بلیت هواپیما را از مراکز معتبر خریداری کنند، گفت: به منظور جلوگیری از برخی تخلفات و ساماندهی فروش بلیت هواپیما، فهرست دفاتر خدمات الکترونیکی بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: متقاضیان خرید بلیت هواپیما می توانند از سایت های دارای مجوز، نسبت به خرید بلیت اقدام کرده و از طریق سامانه راستی آزمایی - در پایگاه های اطلاع رسانی شرکت های هواپیمایی و انجمن شرکت های هواپیمایی - از وضعیت اصالت بلیت خود مطمئن شوند.

کد خبر 369664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.