"پسر قبرستان" در اصفهان متولد می‌شود

فیلم سینمایی "پسر قبرستان" به کارگردانی مجید کاشی‌فروشان و تهیه کنندگی آرش رنجبر با فضایی اجتماعی و ماورایی در اصفهان در حال تولید است.

مجید کاشی‌فروشان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص ساخت فیلم "پسر قبرستان" اظهار کرد: این فیلم درباره پسری است که به دلیل اتفاقاتی که برای او می افتد در قبرستان زندگی می‌کند و در طول فیلم وقتی زندگی او را روایت می‌کنیم عاشق دختری می‌شود و در ادامه داستانی که امیدوارم مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند.

این کارگردان ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ روز از ضبط فیلم گذشته است و حدود ۱۰ شب دیگر فیلمبرداری به پایان می‌رسد و فیلم برای مراحل بعدی آماده می‌شود.

وی درباره انتخاب بازیگران برای این فیلم گفت: تمام بازیگران حتی بازیگران چهره کار هم اصالتاً اصفهانی هستند از جمله خانم شکری و خانم خدارحمی که در این کار با ما همکاری می‌کنند.

کاشی‌فروشان با اشاره به لوکیشن فیلم "پسر قبرستان" اضافه کرد: فیلم کاملاً در قبرستان اتفاق می‌افتد که در خمینی شهر  و تک لوکیشن است و یک فضای اجتماعی،ماورایی دارد.

این کارگردان درباره اکران این فیلم گفت: ابتدا اکران این فیلم را در جشنواره‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم و پس از آن اکران عمومی فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه خواهد بود.

به گزارش ایمنا، فیلم "پسر قبرستان" به کارگردانی مجید کاشی فروشان و تهیه کنندگی آرش رنجبر و با بازی فاطمه شکری، مریم خدا رحمی، اسماعیل سلمانی، محمد رضا سهرابی، عادل یوسفی، شمیلا تابش، ابراهیم رحمانی، علی عابدی و سعید یاردوستی در حال تولید است.

دیگر عوامل این فیلم  : جانشین تهیه کننده و سرمایه گذار، ایمان دواتگران ؛ مدیر تولید، امیر مزروعی ؛ مدیر فیلمبرداری، جلال زارع؛ مدیر صدا برداری، احسان نوروزی؛ دستیار یک و برنامه ریز، هاشم شمس و بازنویس و بازیگردان، مسعود صادقی هستند.

کد خبر 369596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.