ناپدید شدن شناور تجاری ایران در خلیج فارس/ جسد دختر گمشده خرمشهری کشف شد

در بسته خبری امروز از کمک پرحاشیه شهرداری به مصلی جم تا تزریق داخل چشمی آواستین در بوشهر با تعرفه دولتی و تقابل دست‌فروشان و اتاقاصناف هرمزگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود، در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

ترخیص ۱۵۴ کانتینر گوشت از گمرگ شهید رجایی

هرمزگان: ابوالفتح ابوالهادی: دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از ترخیص ۱۵۴ کانتینر گوشت دپو شده از گمرگ شهید رجایی به صورت قطعی خبر داد و اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده ۶۰ کانتینر گوشت دیگر طی هفته آینده به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی جاسک کشف شد

هرمزگان: حسین دهکی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در استان خبر داد و اظهار کرد: در این عملیات، یک فروند موتور لنج حامل ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.

تقابل دست‌فروشان و اتاق اصناف هرمزگان

هرمزگان: عبدالمجید جلالی،  رییس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با تشریح مشکلات و تهدیدات متعدد موجود برای فعالیت فعالان صنفی در بخش‌های مختلف گفت: فعالیت، دست‌فروشان، دکه‌های متعدد با اخذ مجوز از شهرداری، تردد خودروهای دوره گرد فعال در زمینه فروش میوه و تره‌بار و ... واردات نان از سایر استان‌ها، فروش آب تصفیه شده بخشی از معضلات موجود در شهرستان است که علاوه بر معیشت بازاریان، سلامت شهروندان را نیز تهدید می‌کند.

********************************************************************************

ناپدید شدن شناور تجاری ایران در خلیج فارس

بوشهر: عبدالمجید رسولی‌زاده، رییس تعاونی لنج‌داران شهرستان دیر گفت: یک فروند شناور تجاری بندر دیر پس از خروج از اسکله الرویس قطر ناپدید شده و از سرنوشت آن اطلاعی نداریم.

کمک شهرداری به مصلی جم، زیر ذره‌بین سازمان بازرسی

بوشهر: حجت الاسلام محمد گنجی، امام جمعه جم با اشاره به اینکه  شهردار جم در رسانه‌ها اعلام کرده که ۳۰۰ میلیون تومان برای کتابخانه مصلی جمعه از سوی شهرداری هزینه شده گفت: هنوز مصلی جمعه جم تکمیل نشده است که ما بخواهیم کتاب‌خانه داشته باشیم و این آمار صحیح نیست و سازمان بازرسی به آن ورود کند.

تزریق داخل چشمی آواستین در بوشهر با تعرفه دولتی آغاز شد

بوشهر: احمد یزدانپناه، متخصص و جراح چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تزریق داخل چشمی اواستین در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر و با تعرفه دولتی آغاز شد.

*********************************************************************************

افزوده شدن ۳۱ هزار خانوار جدید به کمیته امداد خوزستان

خوزستان: مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: به دلیل مشکلات معیشتی در ماه‌های گذشته در کل کشور ۶۰۰ هزار خانوار جدید به مددجویان کمیته امداد اضافه شده است که این رقم در استان خوزستان ۳۱ هزار خانوار جدید ثبت شده است.

جسد دختر گمشده خرمشهری کشف شد

خوزستان: همت‌علی ترکارانی، فرمانده انتظامی خرمشهر در گفت‌وگویی جسد کشف شده در رودخانه کارون را به دختر نوجوان گمشده نسبت داد.

نیروگاه سیکل ترکیبی ویس کلنگ زنی شد

خوزستان: نیروگاه سیکل ترکیبی ویس در راستای سیاست‌های صنعت برق کشور با دو واحد گازی و یک واحد بخار و ظرفیت اسمی مجموع  ۹۰۶ مگاوات و با سرمایه‌گذاری ارزی بالغ بر ۵۰۰ میلیون یورو احداث خواهد شد.

کد خبر 369577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.