منصوریان: کسب یک امتیاز برای الزوراء به اندازه ۳ امتیاز بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می‌دانستیم تیم عراقی در اصفهان برای کسب یک امتیاز می‌آید. این یک امتیاز برای آن‌ها به اندازه سه امتیاز بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل الزوراء عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری، اظهار کرد: می‌دانستیم تیم عراقی در اصفهان برای کسب یک امتیاز می‌آید. این یک امتیاز برای آن‌ها به اندازه سه امتیاز بود.

وی ادامه داد: زمانی که گل نزنید، می‌توانید کل بازی را از دست بدهید. چندین موقعیت نیمه نخست بازی داشتیم و در نیمه دوم هم خوب بودیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و باید گل بزنیم.

منصوریان گفت: امروز چند بازیکن جوان به تیم آوردیم، اگر گل نزنیم اتفاقات خطرناک‌تری برای تیم می‌افتد؛ رشید امروز بازی سبکی داشت و یک موقعیت مهم گل را به اشتباه به آن‌ها دادیم. باید تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در پاسخ به این سوال که چرا سبک بازی ذوب آهن در آسیا و لیگ متفاوت استف تصریح کرد: به خاطر فشردگی دفاع نمی‌توانستیم از عمق حمله کنیم و باید از گوشه‌ها به دروازه حریف نزدیک می‌شدیم. امروز تغییر تاکتیک داشتیم و با دو مهاجم امروز بازی می‌کردیم و دلیل اصلی خوب بازی کردنمان این بود و اول باید به گل برسیم یا باید خرید میلیاردی داشته باشید یا باید نگاهمان به بازیکنان جوان باشد.  

وی خاطرنشان کرد: اگر روح و روان بازیکنان را داشته باشید می‌توانید آن‌ها را برای بازی بزرگ مهیا کنید. مجموعه ذوب آهن اعتقاد دارند که بازیکن بسازند و از این قاعده مستثنی نیستم و در لیگ ایران سن بازیکنان اگر ۲۱ سال باشد فکر می‌کنیم عجیب است؛ در اروپا سن بازیکنان ۱۷ تا ۱۸ سال است.

منصوریان اضافه کرد: ما امروز دو بازیکن خیلی خوب در ترکیب تیم نداشتیم می‌توانستیم با آن‌ها شروع کنیم اما مجبور بودیم دقیقه ۲۰ تعویض کنیم.

وی افزود: از اوساگونا بسیار راضی هستیم و می‌خواستیم این بازیکن را نگه داریم، ماریون هم نتوانستیم بازی دهیم و فشردگی بازی برای ما سخت شده است.

منصوریان گفت: باید برای تقویت بازیکنان تلاش کنیم و زحمت بکشیم؛ اینکه تیم گل نمی‌زند به بازیکنان بر نمی‌گردد. باید بازیکنان را از لحاظ روحی تقویت کنیم تا بتوانند به نتیجه مناسب برسند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: فقط تیم ذوب آهن و سایپا این فشردگی بازی‌ها را دارد. بازی با سپاهان را به خاطر فشردگی به تعویق انداختند، بازیکنان کلیدی ما مصدوم هستند، خلعتبری نعمت بود که مصدوم شد.

وی ادامه داد: باید با پدیده بازی کنیم و بلافاصله بعد از آن با النصر در امارات بازی داریم. تقویم لیگ دچار مشکل است، در شروع فصل تقویم کاملا سبک است اما در ایران در پایان بازی‌ها خیلی سنگین می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: اگر به فکر تقویم مسابقات لیگ برتر نباشیم همه تیم‌ها متضرر می‌شوند و آن‌هایی هم که در آسایش هستند باعث می‌شود که نتیجه نگیرند.

منصوریان گفت: به نقطه‌ای میرسیم که مجبور هستیم دو روز و نیم بازی کنیم و مجبورم هفت تا هشت بازیکن را عوض کنم؛ در لیگ و جام باشگاه‌ها خیلی باید تلاش کنیم. سال‌های آینده لیگ ایران خروجی ندارد و باعث می‌شود که بازیکنان لیگ برتری مصدومیت زیادی بدهند و در کسب نتیجه و همچنین سهمیه سخت می‌شود و آقای آسیا هستم اما سهمیه ما ۲+۲ است.

وی خاطرنشان کرد: از روز اول گفته‌ام که باید ۲۰ بازیکن خوب داشته باشیم تا بتوانیم در همه بازی‌ها از آن‌ها استفاده کنیم و برنامه داریم تا جوانان را در کنار تیم بیاوریم؛ تلاش داریم این تغییرات را در لیگ برتر هم داشته باشیم و بازی‌های خوبی را در لیگ برتر انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: تمام چشم امید من به جوانان است و شاید در سال آینده نیاز نباشد که بازیکن بخریم.

کد خبر 369440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.