تلاش برای کسب پنجمین قهرمانی در لیگ برتر

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان گفت: با آمادگی کامل در مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شرکت می‌کنیم تا بتوانیم پنجمین قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را برای استان اصفهان به دست آوریم.

مازیار میرعظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به میزبانی آمل، اظهار کرد: با توجه به کسب عنوان قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور که اوایل اسفندماه برگزارشد، امید زیادی داریم امسال در لیگ برتر هم بتوانیم بر سکوی قهرمانی بایستیم؛

به امید کسب پنجمین قهرمانی در لیگ برتر

میرعظیمی با اشاره به اینکه امشب عازم آمل هستیم، ادامه داد: این رقابت‌ها روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه همین هفته برگزار می‌شود. با آمادگی کامل به این مسابقات می‌رویم تا بتوانیم پنجمین قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را برای استان اصفهان به دست آوریم.

وی با بیان اینکه لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از سطح کیفی بالایی برخوردار است، افزود: با توجه به حضور ۲۰ بازیکن لژیونر در لیگ‌های معتبر جهان، در ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر تعدادی از این بازیکنان برای حضور در لیگ‌های خارجی به کشورهای دیگر می‌روند و ما مجبور می‌شویم از بازیکنان جوان برای جایگزین کردن آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان اضافه کرد: هماهنگ شدن بسکتبالیست‌های جوان با تیم برای حضور پرقدرت در لیگ برتر، زمان بر است اما هرچه به پایان بازی‌ها نزدیک می‌شویم سطح کیفی مسابقات بالاتر می‌رود و به جایی می‌رسیم که تیم قهرمان تا لحظات پایانی بازی‌ها، مشخص و قابل پیش‌بینی نیست.

میرعظیمی با اشاره به حمایت مسئولان باشگاه مخابرات طی ۱۴ سال گذشته از تیم بسکتبال با ویلچر، خاطرنشان کرد: سال گذشته به دلیل شرایط اقتصادی موجود، ۴۰ درصد از کل بودجه تیم کاهش پیدا کرد البته امسال نسبت به سال ۹۶ کمی افزایش بودجه داشتیم.

وی با اشاره به قول پاداش استاندار سابق به قهرمانان آسیایی و پارا آسیایی استان اصفهان، تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و معلول از لحاظ جسمی مشکل دارند، همچنین از نظر روحی به نسبت دیگران شکننده‌تر هستند؛ بسیاری از ورزشکاران از طریق ورزش هزینه‌های خود را تأمین می‌کنند و چشم امیدشان به پاداش‌هایی است که در قبال کسب عناوین قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف به دست می‌آورند.

 سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان افزود: متأسفانه مهرعلیزاده، استاندار سابق اصفهان به ورزشکاران پارا آسیایی قول داد و در حال حاضر رضایی، استاندار جدید اصفهان گفته این قول را مسئول قبلی داده است؛ باید مبلغ جدیدی را اعلام کرد. بنا به این گفته‌ها فکر می‌کنم در پایان هم به ورزشکاران پاداشی تعلق نگیرد.

عملی نشدن قول‌ مسئولان و آسیبی که به ورزش کشور می‌رسد!

میرعظیمی در مورد صحبت‌های داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی مبنی بر اینکه احتمال دارد در شرایط بد اقتصادی به قهرمانان آسیایی جاکارتا پاداشی داده نشود، افزود: مسئولان قبل از اعزام ورزشکاران به رقابت‌های جهانی با وعده و وعید، فقط مانور خبری می‌دهند و زمانی که تیم‌ها و ورزشکاران با دست‌پر به کشور باز می‌گردند، هیچ جایی خبری از تجلیل نیست.

وی در پاسخ به این سوال که عملی نشدن قول مسئولان تا چه میزانی بر ورزش کشور تأثیرگذار است، اظهار کرد: با وجود این شرایط، صدمه زیادی به ورزش کشور وارد می‌آید و اگر این روال پیش رود در المپیک ۲۰۲۰ ورزشکاران نمی‌توانند افتخارات گذشته را تکرار کنند و ناکام می‌مانند.

کد خبر 369406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.