شناسایی ۳۲ نقطه حادثه‌خیز دورن شهری

شهرضا _معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا از شناسایی ۳۲ نقطه حادثه‌خیز دورن شهری و شش نقطه حادثه‌خیز برون‌شهری در دو ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عباس نظام الاسلامی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان، با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان، خاطرنشان کرد: فعالیت بیش از ۲۰۰ کارخانه و واحد صنعتی در پنج شهرک و قطب و منطقه صنعتی، استقرار شهرضا در مسیر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور، جاذبه‌های زیارتی و گردشگری و وجود پنج مرکز دانشگاهی زمینه آمد و رفت زیاد خودرو به این شهرستان را فراهم کرده است.

وی از شناسایی ۳۲ نقطه حادثه‌خیز دورن شهری و شش نقطه حادثه‌خیز برون‌شهری در دو ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: در همین مدت، باهدف کاهش معضلات ترافیکی شهرستان، سه برنامه کوتاه مدت، بلندمدت و میان‌مدت تدوین شده است در حالی که همزمان با اجرای این برنامه‌ها، شناسایی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز و تهیه بانک اطلاعاتی در این خصوص انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا با اشاره به تشکیل ۱۱ کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شهرضا، تأکید کرد: امکانات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی شهرضا فراهم شده و این شهرستان از این نظر، جزو شهرستان‌های پیشگام استان محسوب می‌شود.

نظام الاسلامی با بیان اینکه در محور مواصلاتی شهرضا به اصفهان در هر ساعت هزار و ۵۰۰ خودرو تردد می‌کند، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایانی امسال، دو هزار و ۵۰۰ خودرو به خودروهای سطح شهر اضافه شود.

وی از فعالیت بیش از ۹ هزار نفر در بخش حمل و نقل شهرضا خبر داد و افزود: مقایسه آمار حوادث ترافیکی شهرستان در سال‌های ۹۴ تا ۹۶ کاهش ۱۹درصدی این حوادث را نشان می‌دهد.

کد خبر 369306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.