اجرای مرحله سوم توزیع لاستیک رایگان از هفته جاری

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: مرحله سوم توزیع لاستیک رایگان در هفته جاری اجرا می‌شود.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طرح بسته حمایتی با پیگیری سازمان تاکسیرانی، شهرداری اصفهان و با مصوبه شورای اسلامی شهر در حال اجرا است و توزیع لاستیک‌های رایگان طبق وعده داده شده، آغاز شده است.

وی افزود: در راستای اجرای فاز اول و دوم ارائه بسته حمایتی به رانندگان تاکسی تا کنون شش هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک رایگان بین سه هزار و ۱۰۰ نفر از رانندگان تاکسی پلاک زرد دارای سامانه تاکسیمتر توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح بسته حمایتی از رانندگان تاکسی با این ابعاد و کیفیت در تاریخ سازمان تاکسیرانی سراسر کشور بی‌سابقه است خاطرنشان کرد: بسته حمایتی به سال ۹۸ تسری پیدا خواهد کرد و در فاز بعدی معافیت‌هایی در پرداخت هزینه‌های مرتبط با صدور کارت شهری و پروانه بهره‌برداری به صورت کاملاً رایگان به رانندگان تعلق خواهد گرفت.

وی هدف از ارائه بسته حمایتی را کمک به معیشت رانندگان تاکسی و ایجاد شرایط زیست محیطی بهتر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ناوگان عظیمی داریم و نمی‌توانیم ظرف چند روز بسته حمایتی را بین تاکسی‌ها توزیع کنیم، از اوایل بهمن‌ماه توزیع به صورت گروه‌بندی بر اساس پلاک خودرو با ارسال پیامک به رانندگان در حال انجام است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دسته‌بندی‌ انجام شده برای ارایه بسته حمایتی از طریق کانال‌های ارتباطی مثل تاکسی خبر و خبرگزاری‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 369192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.