خیابان کمال اسماعیل تا ۴۸ ساعت آینده مسدود است/خاموشی دوربین زوج و فرد خیابان فردوسی

به دلیل انجام عملیات عمرانی مسیر غرب به شرق خیابان کمال اسماعیل حد فاصل پل فردوسی تا میدان خواجو تا ۴۸ ساعت آینده مسدود است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام  مرکز اطلاع رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -شنبه۱۱ اسفند- حدفاصل پل فردوسی تا میدان خواجو به دلیل تعمیر زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسدود است و رانندگان می‌توانند با توجه به خاموش شدن دوربین‌های زوج و فرد خیابان فردوسی، این مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کرده یا از ضلع جنوبی رودخانه زاینده رود استفاده کنند.

هم چنین ترافیک در خیابان‌های چهارباغ خواجو و مسیر شرق به خیابان کمال اسماعیل (حدود ساعت ۹ صبح) بسیار سنگین است. در خیابان نیکبخت تخلف پارک دوبل خودروها با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به دادگستری اصفهان مشاهده می‌شود، این تخلف تردد در خیابان نیکبخت را دشوار کرده است، مشابه این وضعیت را می‌توان در خیابان شریعتی و در محدوده بیمارستان شریعتی نیز مشاهده کرد.

ترافیک در میدان قدس مسیر حرکت به سمت ورود به خیابان علامه مجلسی و سروش تا حدودی نیمه سنگین است، سردرگمی برخی از رانندگان در انتخاب مسیر بر حجم ترافیک این مسیر افزوده است.

در حال حاضر رانندگان در خیابان‌های مرکزی شهر رفت و آمدی روان را تجربه می‌کنند، اما در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی رمپ خروجی خیابان مطهری به سمت شمال پل فلزی لحظه به لحظه بر تعداد خودروهای عبوری افزوده می شود.

 خیابان‌های پروین اعتصامی، طول خیابان جی به سمت میدان احمدآباد، خیابان کاوه به سمت میدان ۲۵ آبان از مسیرهای شلوغ این لحظات شهر اصفهان است.

با توجه به اینکه هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، خیابان‌های شهر پُر ترددتر دیده می‌شوند، از این رو انتظار می رود رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به بهبود شرایط ترافیک در خیابان‌های شهر کمک کنند.

کد خبر 369151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.