حیف شد!

صد و چهل و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، " سپاهان بالاخره متوقف شد" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار روز جمعه بین تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در تبریز دارد که در این دیدار سپاهان پس از ١٨ هفته طعم شکست را چشید و با نتیجه دو بر صفر نخستین شکست خود را در تبریز به ثبت رساند.

" سه امتیاز، روحت شاد" دیگر تیتر مهم صفحه نخستاین رسانه الکترونیک است که به دیدار تیم‌های ذوب آهن و ماشین‌سازی تبریز پرداخته که ذوب آهن باز هم به تساوی دست یافت و نتوانست برد نیم‌فصل قبل خود را که برابر ماشین‌سازی رخ داده بود تکرار کرده و شرایط خود را در لیگ بهتر نماید.

"شیران زاگرس در شش دقیقه گل کاشتند" عنوان دیگر صد و چهل و هشتمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که اشاره به دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان دارد که در این دیدار تا دقیقه ٨٨ نساجی در حالی‌که با دو گل پیش بود گل نخست نفت به ثمر رسید و در دقیقه ٩٤ نفت موفق شد گل تساوی را زده و نتیجه را دو بر دو مساوی کند.

"حیف شد " تیتر پایانی این رسانه است که به پخش زنده دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان در فرهنگسرای اسوه دارد که در حضور پرشور هواداران و تشویق‌های بسیار آن‌ها، سپاهان نتوانست امتیازی کسب کند.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 369146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.