هنوز چیزی از دست نداده‌ایم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد گفت: سعی می‌کنیم در بازی دور برگشت با روحیه بالا وارد میدان شویم و شکست امروز را جبران کنیم.

آزاده زمانپور پس از شکست تیمش مقابل نامی‌نو اصفهان در دور رفت فینال لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فکر نمی‌کردم روند بازی اینگونه باشد؛ از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم؛ بازیکنان من جوان هستند و شاید جو بازی و حضور تماشاگران در سالن روی آن‌ها تاثیر گذاشته است.

وی افزود: ما هنوز فرصت را از دست نداده‌ایم و اگر بازی آینده را پیروز شویم به بازی سوم کشیده می‌شود؛ ما تجربه بازی سوم را هم داشته‌ایم و هنوز فرصت داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد در خصوص حضور پرشور تماشاگر در سالن برای تماشای این دیدار ،گفت: من سال‌ها در بسکتبال اصفهان بوده‌ام و در جایگاههای مختلفی فعالیت کردم.همیشه اصفهانی‌ها به من لطف داشته‌اند ومن را شرمنده خودشانکرده‌اند.

زمانپور در خصوص بازی آینده مقابل نامی‌نو تصریح کرد: امیدوارم بازی خوبی پیش‌رو داشته باشیم؛ این بازی بیشتر یک بازی روحی و روانی است تا یک بازی فنی؛امیدوارم بتوانم تا هفته آینده روی روحیه بازیکنانم کار کنمتا با روحیه بالا وارد میدان شوند؛ تاکنون تجربه شکست سنگین را داشته‌ایم و توانسته‌ایم پس از آن جبران کنیم.

کد خبر 369112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.