وقف مشارکتی در احداث مرکز ناشنوایان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای احداث ساختمان جدید انجمن ناشنوایان آماده‌ایم وقف مشارکتی داشته باشیم تا این انجمن با همت اوقاف، تلاش بهزیستی و همراهی خیرین دارای مکانی مناسب باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا صادقی ظهر امروز (جمعه) در جشن ازدواج یکصد زوج ناشنوا در سالن همایش‌های مقبره علامه مجلسی اصفهان اظهار کرد: همانگونه که در جامعه نابینایان، حافظان کل و قاریان قرآن حضور دارند از کانون ناشنوایان نیز درخواست می‌کنم که شرایط را برای تربیت حافظان ناشنوا و کم شنوای قرآن ایجاد کند.

وی افزود: مسابقات قرآن نابینایان که از دو سال پیش آغاز شده، به سمت بین المللی شدن می‌رود و شایسته است اصفهان در زمینه برگزاری چنین مسابقاتی برای ناشنوایان در کشور پیشگام باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اقدامات لازم برای احداث مرکز جدید انجمن ناشنوایان در حال انجام است تصریح کرد: برای احداث ساختمان جدید انجمن ناشنوایان آماده‌ایم وقف مشارکتی داشته باشیم تا این انجمن با همت اوقاف، تلاش بهزیستی و همراهی خیرین دارای مکانی مناسب باشد.

وی ادامه داد: زوج‌های ناشنوایی که امروز مراسم عقد آن‌ها برگزار شد در صورتی که صاحب فرزند شوند هدیه ارزنده‌ای از طرف سازمان اوقاف به آن‌ها اهدا خواهد شد.

کد خبر 369093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.