۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
غازی یک الگوی بی نظیر است

مسئول توپخانه های ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار شهید حسن غازی یک الگو و اسوه بسیار شاخص برای جوانان است که اصفهان تقدیم انقلاب کرده است و به جرات می توان گفت در مورد اخلاص و تواضع کسی به پای شهید غازی نمی رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمود چهارباغی، شامگاه امروز  _پنجشنبه ۹ اسفند ماه_ در مراسم بزرگداشت مقام سردار شهید حسن غازی نخستین فرمانده توپخانه ‌۱۵ خرداد اصفهان در حسینیه خوروش اصفهان، اظهار کرد: همرزمان این شهید بزرگوار برای گرامیداشت مقام این شهید بسیار باشکوه در کنار یکدیگر جمع شدند.
وی افزود: آمریکا و یارانش در منطقه توطئه های مختلف را برای براندازی نظام امتحان کرده اند و نتیجه ای نگرفته اند و صدام حیوانی بود که ایالات متحده به جان ملت ایران انداخت و سربازان حکومت بعثی عراق از ابتدا به دنبال جاده تصرف تهران بودند.
این فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عملیات خیبر یکی از عملیات هایی است که برای ملت ایران افتخار آفرین بوده است و شهید حسن غازی نیز در همین عملیات تقدیم دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شد و تا کنون بی نام و نشان مانده وبه گفته اعضای خانواده شهید غازی این آرزوی دیرینه این فرزند خلف انقلاب بوده است.
سردار چهارباغی ادامه داد: آمار و ارقام دوران دفاع مقدس حاکی از آن است که اسیرانی که ایرانی ها می گرفته اند مربوط به چندین کشور بوده و کشور های مختلف نه تنها در این جنگ به عراق کمک تسلیحاتی کردند بلکه نیروی نظامی نیز ارسال می کردند تا همه جانبه از ارتش رژیم بعثی عراق حمایت کرده و نظام نوپای اسلامی ایران را نابود کنند.
وی اضافه کرد: حسن غازی در عملیات خیبر غوغا به پا کرد و شهید شد. سردار غازی مرد روز های سخت میدان نبرد و شیر غرانی در عرصه جنگ بود. الگوی جوانان امروز ما باید حسن غازی ها باشند و این شهید نه تنها از لحاظ نظامی بلکه از جنبه های ورزشی و عملی دارای سطح بالایی بوده است.
همچنین به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از ظهر امروز ( نهم اسفندماه ) طی مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم، مسولان لشکری و کشوری و همرزمان شهید غازی از سردیس این شهید بزرگوار در خیابان شریف واقفی اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 369059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.