سینما همایون واگذار شود، احداث تالار شهر را آغاز می کنیم

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور آغاز عملیات اجرایی تالار شهر مذاکراتی با حوزه هنری داشته‌ایم که در ازای واگذاری سینما همایون به شهرداری، زمین‌هایی حتی بیشتر از زمین سینما در مناطق مختلف شهر، در اختیار آنان گذاشته شود و شهرداری نیز برای ساخت این سینماها مشارکت کند.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص آخرین وضعیت تالار شهر اظهار کرد: مغازه‌های مقابل سینما همایون توسط شهرداری خریداری شده و برای خود سینما نیز مذاکراتی با بنیاد شهید انجام شده تا به‌جای یک سالن تئاتر، اقدامات لازم برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی بزرگ انجام شود، بنابراین با احداث این مجموعه مراکز عرضه تولیدات فرهنگی و هنری نیز در تالار شهر شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری درکنار ایجاد تالار شهر، به دنبال احداث سینماهای آبرومندانه و مناسب در مناطق پرجمعیت شهر است، افزود: بنا به دستور ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و دفتر مقام معظم رهبری، وظیفه احیاء سینماها در شهرهای مختلف به حوزه هنری واگذار شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به منظور آغاز عملیات اجرایی تالار شهر مذاکراتی با حوزه هنری داشته‌ایم که در ازای واگذاری سینما همایون به شهرداری، زمین‌هایی حتی بیشتر از زمین سینما در مناطق مختلف شهر، در اختیار آنان گذاشته شود و شهرداری نیز برای ساخت این سینماها مشارکت کند.

وی اضافه کرد: شهرداری و حوزه هنری در خصوص اجرای پروژه‌های سینمایی همکاری و تعاملات زیادی داشته اند و انتظار داریم در خصوص اجرای این پروژه نیز همکاری بیشتری را از سوی حوزه هنری اصفهان شاهد باشیم.

کد خبر 369021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بیگی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    0 0
    سلام... تالار موسیقی و تئاتر در حال ساخت در شهرک شهید کشوری؛ کی ساخته میشود، و چرا اینقدر کند است؟!