المپیاد ورزش زنان کارگر فرصتی برای حضور بانوان است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: دومین المپیاد ورزش زنان کارگر کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ۱۱ اسفندماه به مدت سه روز در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، محسن نیرومند با اشاره به برگزاری دومین المپیاد ورزش زنان کارگر کشور در شهر ابریشم، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها روز -شنبه ۱۱ اسفند ماه- از ساعت ۱۶ در محل اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان واقع در شهر ابریشم با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

نیرومند ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای ورزشی بانوان کارگر قرار است این المپیاد هر سال در ایام ولادت باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) با شکوه تمام برگزار شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از یازدهم تا سیزدهم اسفندماه برگزار می‌شود. افزود: این المپیاد در پنج رشته ورزشی شنا، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بسکتبال سه نفره و با حضور ۲۵۰ نفر از بانوان برگزیده کارگران در قالب تیم‌های ورزشی بیش از ۲۶ استان از سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به مصوبه شورای سیاست‌گذاری ورزش بانوان کارگر گفت: به منظور برگزاری المپیادهای ورزشی اتحادیه بانوان کارگر،  اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد با همکاری فدراسیون ورزش کارگری و اتحادیه سراسری زنان کارگر و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نسبت به تشکیل و ایجاد ستاد برگزاری المپیاد ورزش بانوان کارگر طبق شرح وظایف مصوب اقدام کند.

نیرومند خاطرنشان کرد: این ستاد موظف است تا با هماهنگی کمیته فنی و ستاد اجرایی و سایر کمیته‌های مرتبط، مقدمات لازم را برای حضور تمام تیم‌های منتخب استان‌های کشور انجام دهد.

وی گفت: المپیاد ورزش بانوان کارگر با هدف حضور بیشتر بانوان در عرصه ورزش، برای دومین سال متوالی در سطح کشور در مجموعه ورزشی شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود. نخستین دوره این رقابت‌ها سال گذشته به میزبانی کرمان برگزار شد.

کد خبر 368989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.