رقابت بیش از یک‌ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

کاشان - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از رقابت بیش از یک‌هزار نفر شرکت کننده در هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهر کاشان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان میثم نمکی با بیان این خبر اظهار کرد: هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور یک‌هزار و ۳۴۰ شرکت کننده صبح امروز (پنجشنبه) اسفند ماه در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بخش کتبی در دو نوبت و در دو گروه حفظ و مفاهیم با ۱۵ رشته امتحانی برگزار می‌شود، افزود: نوبت اول این آزمون ساعت هشت و ۳۰ دقیقه و نوبت دوم ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در محل دبیرستان امام خمینی(ره) واقع در میدان پانزده خرداد برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: شهرستان کاشان با یک‌هزار و ۳۴۰ شرکت کننده در آزمون کتبی بعد از اصفهان بیشترین آمار ثبت نامی را داشته است.

نمکی، با بیان اینکه این آزمون با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره آموزش و پرورش و مؤسسات قرآن و عترت شهرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به افرادی که در این آزمون نمره حد نصاب قبولی را کسب کنند گواهینامه پایان دوره اعطا و به کسانی که امتیاز بالای ٩٥ را کسب کنند لوح تقدیر اعطا و به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

کد خبر 368971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.