۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
کتاب «دعای مادر» منتشر شد

کتاب زندگینامه «سعید روانفر»کار آفرین نمونه کشور با عنوان«دعای مادر» همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛  این کتاب در قطع پالتویی در ۱۰۰ صفحه زندگی نامه «سعید روانفر» مدیرعامل آژانس هواپیمایی آسمان هفتم را به چاپ رسانده است.

روانفر کارآفرین نمونه کشور تا کنون توانسته با احداث چندین هتل و آژانس های گردشگری در سراسر کشور صدها جوان جویای کار را صاحب شغل کند و بنیان گذار متدهای نوین گردشگری در ایران باشد.

در پشت جلد این کتاب آمده است «روانفر با وجود آنکه در سن ۱۲ سالگی مادر خود را بر اثر بیماری از دست داد، اما همواره دلیل موفقیت خود را دعای مادر می داند  و راهی که مادر به فرزندش آموخت در مسیر قرآن و مفاهیم ناب اسلامی بود و یادگاری جاودانه شد.

 روانفر که عضو گروه تواشیح بین المللی بشارت اصفهان است، به خبرنگار ما گفت: از دوران کودکی توسط پدر و مادرم با مفاهیم قرآنی آشنا شدم و با تشویق آنان در محضر اساتید بزرگ قرآنی تلاوت و حفظ قرآن کریم را آموختم.

وی افزود: از آنجایی که شغل پدری و اجدادی ام در زمینه هتلداری و صنعت گردشگری بود خودم نیز ازدوره دانشگاه در این رشته تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کردم و این پیشه را ادامه دادم.

این کارآفرین نمونه کشور که تا کنون با راه اندازی تورهای گردشگری خدمات زیادی به صنعت گردشگری و توسعه صنعت توریسم در کشور داشته است، معتقد است صنعت گردشگری و هتلداری می‌تواند نقش بسزایی در رونق فرهنگ و اقتصاد کشور داشته باشد.

کد خبر 368766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین فراست IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    1 0
    سلام . کتاب عالیه . حتما توصیه می کنم بخونید .
  • عاطفه نصری IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    1 0
    حتما بخونین . عالیه...
  • محمد IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    0 0
    من از خوندنش لذت بردم
  • الهام CA ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
    0 0
    در اين كتاب به نكات ظريف و قابل تاملي اشاره شده كه براي زندگي هاي امروزه خيلي آموزنده و مفيد هستن. بهتره خودتون كتاب رو بخونين ...