تقابل کاپیتان‌های ذوب‌آهن خاطره‌انگیز نشد

در دیدار استقلال و ذوب‌آهن حضور مرتضی تبریزی مقابل دروازه ذوب‌آهن و تقابل او با رشید مظاهری تبدیل به یکی از سوژه‌های جذاب تصویری این بازی شده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از نسل بازیکنانی که موفق شدند ذوب‌آهن را در لیگ سیزدهم نجات دهند و از سقوط فرار کنند امروز دو نفر بیشتر از بقیه چهره شدند و هر کدام روزگاری تقریبا مشابه را پشت‌سر می‌گذارند.

در لیگ سیزدهم ذوب‌آهن با وجود تعویض چند سرمربی همچنان در لیست سقوط به رقابت‌های لیگ برتر قرار داشت اما برتری روز پایانی در خانه راه آهن که با یک واکنش به یاد ماندنی از جانب رشید مظاهری همراه شد حکم به بقای نماینده فوتبال اصفهان در لیگ برتر داد تا در ادامه ذوب‌آهن با حضور یحیی گل محمدی و البته امیر قلعه‌نویی روزهایی بسیار خوب را در فوتبال ایران تجربه کند.

دیگر ستاره ذوب‌آهنی‌ها هم مرتضی تبریزی بود که امسال بعد از پنج سال حضور در ذوب‌آهن تبدیل به معامله‌ای پرسود برای ذوب‌آهن شد تا بخشی از بدهی‌ها و هزینه‌های جاری ذوب‌آهن با فروش او به استقلال تامین شود البته به شرطی که چک استقلال در دست ذوب‌آهن بزودی تبدیل به پول شود.

با این حال در بازی روز یکشنبه استقلال و ذوب‌آهن خیلی از هواداران اصفهانی که پیگیری بیشتری نسبت به اخبار و اتفاقات باشگاه دارند در انتظار تقابل کاپیتان‌های سوم و چهارم ذوب‌آهن در این چند سال بودند که با توجه به غیبت تبریزی در ترکیب اولیه استقلال این اتفاق عملی نشد.

با این حال تعویض تبریزی و حضورش در دقیاق پایانی در زمین اتفاقی بود که می‌توانست قابل توجه باشد و حتی زمانیکه در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شد در دوربین‌های تلویزیونی می‌شد دید که تبریزی اصرار زیادی به کادر فنی داشت تا پشت این ضربه قرار گیرد و در مقابل رفیق قدیمی خودش موفق به گلزنی شود. با این حال قرعه به نام تبریزی نیفتاد تا این بازیکن همچنان از لحاظ عملکرد یک بازیکن متوسط در استقلال باشد که این روزها با آمدن پاتوسی و درخشش او حتی آن حضور قبلی در میدان را هم تجربه نمی‌کند.

از طرف دیگر رشید مظاهری هم با وجود درخشش در مقابل استقلال و مهار یک ضربه پنالتی با دریافت سه گل روز خاطره‌انگیزی را پشت سر نگذاشت و مصاحبه او در پایان مسابقه نشان می‌دهد که رشید حتی از لحاظ روحی و فکری هم تمرکز لازم را ندارد. بحث و جدل رسانه‌ای سعید آذری و رشید مظاهری در نیم فصل اول و اعتراض آذری به عملکرد رشید در کنار نتایج نامطلوب ذوب‌آهن در رقابت‌های داخلی مزید بر علت شده تا مظاهری بعد از دور شدن از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این روزها بیشتر از اینکه به فکر تمرین و حفظ تمرکز خودش باشد حواسش را به حواشی بیرون از زمین دهد که در ادامه فصل می‌تواند عملکرد فنی او را هم به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

کد خبر 368702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.