از هواداران خواستیم رفتار غیرورزشی نکنند

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: مردم اهواز همیشه به ما محبت داشته‌اند اما در بازی رفت عده‌ای نسبت به تیم ما اهانت کردند که باعث ناراحتی مردم اصفهان شده بود به همین دلیل سعی کردیم از هواداران بخواهیم رفتار غیرورزشی پیش نیاید و آن‌ها نیز رعایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپهر محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال با بیان اینکه توانستیم با یک نتیجه خوب باخت اهواز را جبران کنیم، اظهار کرد: امیدوارم نتیجه‌ای بگیریم که در شأن مردم اصفهان باشد.

وی با اشاره به اینکه مس سونگون قهرمان آسیا است اما ما برای گرفتن جام برنامه‌ریزی خواهیم کرد، تصریح کرد: پلی‌آف در اکثر کشورهای دنیا وجود دارد اما به این صورت نیست بلکه باید تیمی که چند ماه در صدر جدول بوده نسبت به دیگر تیم‌ها از امتیاز بالاتری در این مرحله برخوردار باشد.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: مردم اهواز همیشه به ما محبت داشته‌اند اما در بازی رفت عده‌ای نسبت به تیم ما اهانت کردند که باعث ناراحتی مردم اصفهان شده بود به همین دلیل سعی کردیم از هواداران بخواهیم رفتار غیرورزشی پیش نیاید و آن‌ها نیز رعایت کردند.

وی درباره ادامه فعالیت خود در گیتی‌پسند، گفت: گیتی‌پسند و شهر اصفهان خانه من است و رابطه خوبی با هواداران آن دارم اما برای تمدید قراردادم نظر باشگاه نیز دارای اهمیت است.

کد خبر 368372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.