پیاده‌روی کاشانی‌ها تا مقبره نورالشهدا

کاشان - معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، یادبود شهدای گمنام منطقه راوند در روز جمعه سوم اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سجاد مظفری‌تبار با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مراسم تجدید عهد با شهدای گمنام منطقه راوند اظهار کرد: باهدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تشویق به ورزش همگانی و ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمانی، مردم کاشان همراه جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و علاقه‌مندان با اهالی منطقه راوند در این پیاده‌روی همگام می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی یکی از برنامه‌های معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با همکاری مجمع محبان چهارده معصوم(ع) راوند برگزار می‌شود یادآور شد: این همایش از ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان راوند شروع می‌شود و شرکت‌کنندگان بعد از پیمودن مسیر چهار کیلومتری در مقبره نورالشهدای گمنام راوند حاضر و در انتهای مسیر از برنامه‌های فرهنگی ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گرامیداشت شهدای کاشانی حادثه تروریستی خاش، اجرای تئاتر با موضوع چهل سالگی انقلاب، سخنرانی، اجرای موسیقی حماسی، اهدا جوایز به حاضرین در این محفل نورانی بر اساس قرعه‌کشی تعرفه‌های ارائه شده را از دیگر برنامه‌های این همایش پیاده‌روی خانوادگی برشمرد.

 مظفری‌تبار تصریح کرد: شهروندان کاشانی علاقه‌مند به این برنامه فرهنگی ورزشی می‌توانند روز جمعه- سوم اسفند ماه  با حضور در میدان پانزده خرداد از ساعت هشت صبح با اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری در این همایش شرکت کنند.

کد خبر 368293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.