تقدیر رهبر انقلاب از جوانان اصفهانی

رهبر انقلاب با اشاره به تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی زاهدان در شهر اصفهان فرمودند: درود خدا بر این جوانهای اصفهانی، درود ملائکه‌ الهی بر آنها، درود خدا بر مردم شهیدپرور اصفهان که آن تشییع‌ جنازه‌ی عجیب را برای این جوان‌ها به راه انداختند.

به گزارش ایمنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز دوشنبه ۲۹ بهمن در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی زاهدان در شهر اصفهان اشاره کرده و در بخشی از بیانات خود فرمودند: «ظاهر قضیّه این است که بیست سی نفر جوان به شهادت رسیدند. ما که خیلی شهید داده‌ایم، امّا این نکته قابل تأمّل است و باید ما را آگاه کند، هشیار کند که امنیّت به چه قیمتی به دست می‌آید.

این امنیّتی که ما در آن زندگی می‌کنیم، به این قیمت به دست می‌آید؛ به قیمت خون جوانان ما و بهترین جوانهای ما. درود خدا بر این جوانهای اصفهانی، درود ملائکه‌ی الهی بر آنها، درود خدا بر مردم شهیدپرور اصفهان که پریروز آن تشییع‌ جنازه‌ی عجیب را برای این جوانها به راه انداختند. مردم اصفهان هم جزو پیشگامان این نهضت و این حرکتند. این خیلی کار مهمّی است.»

به گزارش ایمنا، ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ یک دستگاه اتوبوس حامل پاسداران لشکر ۱۴ امام حسین علیه‌السلام اصفهان، پس از اتمام ماموریت مرزبانی، در جاده خاش-زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت. در جریان این جنایت تروریستی ۲۷ تن شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

کد خبر 368255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.