تعامل در استان اصفهان حرف اول را می‌زند

رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان از استان‌های امن و خوب کشور است، گفت: تعامل در استان اصفهان حرف اول را می‌زند و به برکت همین تعامل اگر چه مشکلات بسیاری وجود دارد اما برآنها علبه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد خسروی وفا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی منطقه ۶ کشور ضمن تسلیت شهادت مدافعان امنیت با بیان اینکه حجت‌الاسلام محمود آبادی ۳.۵ سال به عنوان مسئول منطقه ۶  بازرسی کشور فعالیت داشته و فعالیت‌های جهادی انجام داده است، اظهار کرد: تشخیص ریاست سازمان بازرسی بر این بوده که از نیروی جدیدی در این اداره کل استفاده شود که طبیعتاً هر آمدنی یک رفتنی دارد و به سهم خود از وی و تیم همکارانش قدردانی می کنم.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه همواره همکاری خوبی بین سازمان بازرسی و دادگتسری استان اصفهان وجود داشته است، گفت: این رفتار با دیگر نهادها نیز گزارش شده است و این امر به دلیل رهنمودهای خوب نماینده ولی فقیه و استاندار و همکاری شورای تامین بوده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از استان‌های امن و خوب کشور است، ادامه داد: تعامل در استان اصفهان حرف اول را می‌زند و به برکت همین تعامل اگر چه مشکلات بسیاری وجود دارد اما برآنها علبه می‌کنیم.

کد خبر 367944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.