همایش ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی برگزار می‌شود

دبیرعلمی همایش ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور از طراحی مدل و شاخص‌های انتخاب چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی با رویکرد جهادی خبر داد و گفت: این مدل توسط راهنمایی اساتید حوزه و دانشگاه طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا دلوی ظهر امروز یکشنبه – ۲۸ بهمن‌ماه- در نشستی خبری با موضوع "دومین همایش ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور" اظهار کرد: این مدل دارای دوهزار امتیاز است؛ یک‌هزار امتیاز آن مربوط به شاخص‌های کارآفرینی شامل فرآیند و فعالیت‌های کارآفرینی، عوامل رویکردی، عوامل قابلیت‌های فردی، گرایش به کارآفرینی، اشتیاق به کارآفرینی، ویژگی‌های شخصی و فردی و آثار و پژوهش‌ها است.

وی افزود: هزار امتیاز دیگر این مدل نیز شامل مواردی همچون شاخص‌های تشکیلاتی-سیاسی، شاخص‌های انقلابی، شاخص‌های معنوی- اخلاقی، شاخص های مکتبی وشاخص های ارزشی- عمومی است.

 عضو هیئت علمی رشته مدیریت دانشگاه آزاد واحد دهاقان با اعلام اینکه دومین همایش ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور، نهم اسفند ماه امسال با پیروی از این مدل در اصفهان برگزار می شود، گفت: دور اول این همایش ۱۵ اسفندماه سال گذشته برگزار شد.

دلوی اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش، نشان دادن ظرفیت‌های اصفهان به کشور است تا سرمایه‌هایی که از اصفهان با وجود پتانسیل صنعتی فراوان آن، به دیگر نقاط کشور منتقل شده به این شهر و استان باز گردد.

وی ادامه داد: دیگر هدف مهم از برگزاری این همایش نیز نهادینه کردن مدل و شاخص‌های انتخاب چهره‌های ماندگار مدیریت و کارافرینی با رویکرد جهادی است البته منتظر نقطه نظرات افراد ذی صلاح درباره این مدل هستیم تا بتوانیم آن را در سال‌های آینده اصلاح کرده و ارتقا بخشیم.

دبیرعلمی همایش ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور خاطر نشان کرد: در این همایش ۴۰ تن از چهره‌های انقلابی کشور شامل چهره‌هایی که در قید حیات نیستند اما در مدت زندگی خود در زمینه کارآفرینی و مدیریت جهادی فعال بوده‌اند و چهره‌هایی که هم اکنون در این حوزه فعال هستند، تجلیل می‌شوند.

کد خبر 367939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.