کارگروهی برای پاسخ به حادثه تروریستی سیستان تشکیل شود

رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اصفهان گفت: دشمن اگر جرات مبارزه رودررو با ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داشت به هیچ وجه این عمل قبیح و احمقانه را انجام نمی داد، اما لازم است کارگروهی برای پاسخ ملت و نظام ایران به این حادثه و عاملانش تشکیل شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان پیرامون حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که باعث شهادت تعدادی از نیروهای سپاه اصفهان شد، به خبرنگار ایمنا گفت: مردم اصفهان همان طور که در تمام بحران‌های انقلاب اسلامی پیشتاز عرصه شهادت و ایثار بوده اند، در این حوزه نیز خود را نشان دادند و باتقدیم فرزندان خلف خود از انقلاب اسلامی صیانت کردند.

وی افزود: مردم اصفهان در جهت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و امنیت پایدار در منطقه و ایران اسلامی تلاش‌های زیادی کرده اند و این تقدیم فرزندان نیز یکی دیگر از افتخارات ملت شریف اصفهان است.

پاسداران اصفهانی از شهدای مدافع حرم الگو می‌گرفتند

رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان نه تنها در این حادثه تروریستی، بلکه در جریان دفاع از حرم مقدس اهل بیت دارای افتخارات بزرگی هستند تصریح کرد: این عزیزان اصفهانی که در این حادثه به شهادت رسیدند مدت دو سال در این استان مستقر بودند و همگی از شهدای مدافع حرم الگو می گرفتند و در راه صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی آرزوی شهادت داشتند.

شیروانیان خاطر نشان کرد: دشمن منتظر ضربه زدن بر پیکره ملت ایران است، اما از پاسخ محکمی که بعد از این عملیات های خرابکارانه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران دریافت می کند غافل است و مطمئن باشد که انتقام ملت ایران از تروریست ها انتقامی در هم کوبنده و پیروزمندانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این اقدام تروریست‌ها فعالیتی کور و بچگانه بود گفت: دشمن اگر جرات مبارزه رودررو با ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داشت به هیچ  وجه این عمل قبیح و احمقانه را انجام نمی داد، اما لازم است کارگروهی برای پاسخ ملت و نظام ایران به این حادثه و عاملانش تشکیل شود.

کد خبر 367680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.