۲۷ نفر از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) از استان اصفهان شهید شدند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حادثه تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان منجر به شهادت ۲۷ نفر از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) از استان اصفهان شد، شهادت این عزیزان را به مردم شهیدپرور استان و خانواده‌های آنها تسلیت عرض می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان اصفهان از پیش از انقلاب تاکنون همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام حضور داشته است اعلام کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس یک دهم شهدای کل کشور متعلق به اصفهان بوده است و در زمان دفاع از حریم ائمه معصوم نیز شهدای اصفهان نقش ویژه ای داشتند و امروز نیز رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در سالگرد شهادت علمدارشان، شهید حاج حسین خرازی و شهدای عملیات کربلای چهار و پنج شاهد حماسه ای دیگری بودند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه از این توطئه ها و اقدامات و توطئه های کور شیطان در طول انقلاب زیاد داشتیم اما هیچ گاه نترسیدیم ابراز کرد: ما ضمن تشییع شهدای مدافع امنیت اعلام می کنیم که آمادگی داریم پایدارتر از پیش جان ناقابل خود را تقدیم انقلاب و نظام کنیم.

وی با بیان اینکه این شهدا پس از ماموریت در منطقه حین بازگشت در مسیر جاده خاش -زاهدان مورد حمله انتحاری یک دستگاه خودرو سواری وانت قرار گرفتند که خود را به اتوبوس چسبانده و همزمان با حرکت اتوبوس عملیات انتحاری انجام داده است بیان کرد: هفت نفر از مجروحان همزمان با پیکر مطهر شهدا به اصفهان منتقل و پنج نفر به محض مساعد شدن حالشان منتقل می شوند.

فدا با اشاره به اینکه مراسم استقبال از شهدا هم اکنون در فرودگاه بدر در حال انجام است گفت:  شب وداع با شهدا فردا در ناحیه بسیج امام صادق است و روز شنبه بعدازظهر مراسم تشییع با حضور یکی از فرماندهان لشکری در شهر اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تشییع شهدای شهرستانی یک شنبه صبح خواهد بود گفت: اکثر شهرهای استان شاهد حضور و تشییع شهدای این حادثه تروریستی هستند و رزمندگان و بسجیان از همه استان در برگزاری این مراسم نقش دارند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اضافه کرد: مراسم بزرگداشت شهدا از سوی تمامی مسئولان استان ساعت ۹ تا ۱۱ و نیم در خیمه گلستان شهدای اصفهان روز یک شنبه برگزار می شود.

وی در ارتباط با نقش اصفهان در تامین امنیت کشور اظهار کرد: بخشی از ماموریت جنوب شرق و حفاظت از مرزهای جنوب شرق به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است و لشکر ۱۴ امام حسین(ع) تامین امنیت و نیز محرومیت زدایی حدود ۱۸۰ کیلومتر از مرزهای جنوب شرق را برعهده دارد.

فدا با تاکید بر اینکه ما از این اقدامات کور هیچ باکی نداریم و ماموریتهای ما ادامه دارد بیان کرد: از شب گذشته تا کنون رزمندگان و بسجیان ما پس از شهادت دوستان خود برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کرده اند تا انتقام این شهدا را از استکبار جهانی و عوامل پشتیبانی تروریستی بگیرند.

وی تصریح کرد: ما امنیت پایداری در کشور داریم  که دشمن و گروهک های تروریستی دوست دارند این امنیت را خدشه‌دار کنند و در مراسم و شهرهای مختلف توطئه هایی را شکل می دهند، اما این اقدامات تنها ارادت مردم به جمهوری اسلامی را مستحکم تر می کند و با همدلی بر تمامی توطئه ها فائق می آییم.

کد خبر 367627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    1 0
    اینجانب هادی کارگریان اعلام امادگی می کنم برای انتقام شهدا عزیز خواهشند پیگیری کنید