۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
 خبرهای خوب از کتاب‌های خوب

کتاب‌ها یک دنیای بزرگ و دوست‌ داشتنی دارند و هر روز می‌توانند خبرهای خوب و حتی جنجال آفرین به وجود بیاورند این هفته با خبرهای خوب کتاب همراه باشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هفته در بیمارستان یثربی کاشان باز هم نقد کتاب برگزار شد و فهرست نهایی جایزه جمالزاده معرفی شد در این میان خبرهای خوب دیگری هم در حوزه کتاب و کتابخوانی وجود دارد که در ادامه می خوانید:

کتاب «هنر خوب زندگی کردن» نقد و بررسی شد

بیست و نهمین جلسه کتابخوانی بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان با نقد و بررسی کتاب «هنر خوب زندگی کردن» نوشته رولف دوبلی و ترجمه عادل فردوسی پور برگزار شد.

حامد دزفولی منتقد در این نشست کتابخوانی گفت: این کتاب دارای ۵۲ بخش است و نگارشی متفاوت و انگیزشی دارد و به خواننده القا می‌کند که هیچکس قادر نیست آنچه را که در افکار و قلب شما می‌گذرد، متوقف کند و هیچ نیروی نیست که جریان زنده درونی شخص را بگیرد.

فهرست نامزدهای بخش نهایی داستان آزاد جایزه جمالزاده

۲۲ نویسنده به مرحله نهایی داوری بخش آزاد جایزه جمالزاده راه یافتند.

رضا روحانی دبیر جایزه جمالزاده با اعلام این خبر گفت: بخش آزاد زمینه ای جدی برای نشان دادن طبع خلاق و هوشمند نویسندگان در عرصه داستان است و از همین رو ما تاکید داشتیم حتما در جایزه جمالزاده وجود داشته باشد

اختتامیه مسابقه خیال‌بافی «مسابچه»

مراسم اختتامیه مسابقه خیالبافی «مسابچه» از سوی بخش کودک و نوجوان نشر چشمه (نشر کتاب چ) برگزار می‌شود.

»هفته کتاب کودک و نوجوان چ» از تاریخ چهارم اسفند ماه تا دهم اسفند ماه ۱۳۹۷ به مدت هفت روز، به همت نشر کتاب چ، بخش کودک و نوجوان نشر چشمه برگزار می‌شود  این برنامه در ۱۲ شهر برگزار می شود و هفتم در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

معرفی ۲۰ نامزد نهایی جشنواره روستاهای و عشایر دوستدار کتاب

در پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، ۱۴۰۶ روستا و آبادی عشایری از تمامی استان‌های کشور موفق به ارسال آثار خود به دبیرخانه مرکزی این جشنواره شدند و در چهار مرحله داوری شد و ۴۳ روستا به مرحله نیمه نهایی داوری این جشنواره راه یافتند و پس از این مرحله هئیت داوران این جشنواره ۲۰ روستا را برای رقابت در مرحله نهایی انتخاب کردند و روستای مشکات کاشان از اصفهان در این جشنواره برگزیده شده است.

کد خبر 367578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.